Apoteket försöker lura mig på påsar, benzo o aripiprazol!

Mer
4 år 5 månader sedan #1201647 av björk
Mer
4 år 5 månader sedan #1201650 av wasp
Numera har nu tur om era resp. läkemedel finns i lager...………………….
Mer
4 år 5 månader sedan #1201659 av Geta
Jag hamstrar så fort som det går att ta ut på recepten. Brukar ha med mig egen kasse.
Mer
4 år 5 månader sedan #1201672 av Fantasio
En gång när jag skulle hämta ut Oxascand fick jag något helt annat. Jag såg direkt att kartongen såg annorlunda ut. Man kunde ju ha gått hem och tagit av den felaktiga.
Mer
4 år 5 månader sedan #1201673 av Richard
Blev också lurad när jag hade Mirtazapin... :evil:

Mer
4 år 5 månader sedan - 4 år 5 månader sedan #1201684 av Nissegossen
För några dagar sedan berättade jag om att det Apotek som är närmast (Apoteksbolaget) att hon bakom disken vill ha pengar kontant av mig, detta till trots att jag har konto på Apoteket och betalar samma summa till apoteket då jag har konto på Apoteket sedan tidigare då staten hade monopol, hon envisades en gång trots att hon mycket väl vet om att jag har konto vi stod och tjafsade till slut sade hon, så vi skall ta det på kontot, jäkla kvinna hon är väl rädd om jobbet, apoteket ger ingen vinst och företaget blöder hon vill ha kontaneter fullt klart och att vi stod där för jag var envis och jag ville ha det på kontot och jag vägrade betala. Så det är uppåt väggarna att de sålde ut tillstånd till andra apotek, det borde varit fortsatt monopol, idag fungerar inte det, ty apoteken är för många och hela branchen blöder pengarna från apoteken vad gäller medicin, också där borde titta på att köpa upp andra aktörer och återgå till monopol.

Vi har här ett scenario att Apotekskedjor slås ut och går i konkurs det gynnar inte Sverige helt enkelt

Finns numera här viska.richardhandl.com/index.php Viska 3.1 om schizofreni forum
Last edit: 4 år 5 månader sedan by Admin1.