Överdosera

Mer
4 år 5 månader sedan #1206284 av Richard
Svar från Richard i ämnet Överdosera
Nja, jag bor inte långt ifrån psykiatrimottagningen, dom lät mig behålla körkortet o jag hade bil då.
Det är ca 1,5 km till psykiatrimottagningen, kunde ju ha gått eller cyklat i.a.f...
  • Fantasio
  • Författare till inlägg
  • Offline
  • Jubelhedersmedlem
  • Jubelhedersmedlem
  • Ich bin der Bub vom Thüringen
Mer
4 år 3 månader sedan #1219174 av Fantasio
Svar från Fantasio i ämnet Överdosera
Jag har tolv tabletter Oxascand. Jag får ta två om dagen och de ska räcka till söndag. Jag har tagit två, men fick ingen direkt effekt. Jag funderar på att överdosera, det är väl inte hela världen? Blir ju ingen monsterdos. Jag vill ha ett starkare preparat.

Ska ta några rör Theralen också. Egentligen onödigt för den ger mig ingenting.
Mer
4 år 3 månader sedan #1219197 av Richard
Svar från Richard i ämnet Överdosera
Du dör i.a.f. inte av det, men du lär somna. Oxazepam har på mig en hypnotisk effekt. Av en Iktorivil 2 mg som motsvarar ca 100 mg oxazepam känner jag inget av. Men tar jag 30 mg oxazepam så somnar jag. Eller jag gjorde i.a.f. det när jag var 16-17 år o hade de utskrivna.
Mer
4 år 3 månader sedan - 4 år 3 månader sedan #1219200 av Clean
Svar från Clean i ämnet Överdosera

notwoodstock2 skrev: Dom skall tillbakalämnas.


Mediciner i sopor bränns ändå upp så det är ingen miljöfarlig. Om folk verkligen brydde dig om miljön säg åt alla miljoner som äter mediciner att sluta med det för att det går ut i vattnet när man kissar! Där är dom verkliga bovarna! Vilket är omöjligt. Det behövees mera lösningar på det här. Nytänkande!
Last edit: 4 år 3 månader sedan by Clean.
Mer
4 år 3 månader sedan #1219232 av notwoodstock
Svar från notwoodstock i ämnet Överdosera
Jag förstår inte hur ni vågar överdosera. Jag tycker det är självklart att man följer ordinationen.

Men jag kan förstå att ni blir frustrerade - och om man har preparat som inte ger effekt längre, så håll upp någon vecka! Det påstås göra susen.
  • Fantasio
  • Författare till inlägg
  • Offline
  • Jubelhedersmedlem
  • Jubelhedersmedlem
  • Ich bin der Bub vom Thüringen
Mer
4 år 3 månader sedan #1219385 av Fantasio
Svar från Fantasio i ämnet Överdosera
Jag tog bara 20 mg Oxascand igår. Men idag kommer jag att ta minst fyra. Om det ger bra effekt ska jag mejla min kp om höjd dos.