Mår inte Okey på tienobensodiazepiner. Fentiaziner får jag mycket bättre mående

Mer
4 år 4 månader sedan #1207581 av Admin1
Du kan ju säga att Solian har samma effekt som Zyprexa, men låg viktökning. Dessutom effekt på negativa symptom.
Mer
4 år 4 månader sedan - 4 år 4 månader sedan #1208531 av Lelle
jo har gjort det nu idag när jag pratade med min kontaktperson på mottagningen. min läkare kommer ta sig en tankeställare angående preparatbyte, kommer prata igen i telefon på torsdag, nämner då Amisulprid igen en gång till.

men läste tidigare på forum att även amisulprid kunde vara hemsk, den kunde ge enorm hunger, det var någon som fick en sjukdom av den som gör att man äter kopiösa mängder ständigt och personen lade på sig 70 kg på Solian. får inte fram det nu, läste det år 2018..

Evilyyn har ju testat Solian, - hon sa att hon inte kunde känna mättnad på den. så var det.
Last edit: 4 år 4 månader sedan by Admin1.
Mer
4 år 4 månader sedan #1208763 av Admin1
Från wikipedia:
Weight gain (produces less weight gain than chlorpromazine, clozapine, iloperidone, olanzapine, paliperidone, quetiapine, risperidone, sertindole, zotepine and more (although not statistically significantly) weight gain than haloperidol, lurasidone, ziprasidone and approximately as much weight gain as aripiprazole and asenapine)[7]