Vad är fördelen med injektion av antipsykotika?

Mer
4 år 1 månad sedan #1239050 av wasp
Har inte sprutskräck, men är glad att jag slipper!
Mer
4 år 1 månad sedan #1239089 av memphis
Hellre tar jag injektionen än de förbannade blodproverna jag fick gå på med litium. Tycker blodprover gör mer ont än en spruta.
Mer
4 år 1 månad sedan #1239116 av IngeF
Synes blodprøver er helt uproblematisk. Min bror besvimer nesten av det.
Mer
4 år 1 månad sedan #1239150 av Nissegossen

wasp skrev: Har inte sprutskräck, men är glad att jag slipper!


Väl beprövat, räddhåga kan göra att du mister livet pga räddhåga. Kom ihåg räddhåga finnes icke i Gud.

Finns numera här viska.richardhandl.com/index.php Viska 3.1 om schizofreni forum
Mer
4 år 1 månad sedan #1239183 av Cider
Bättre tandhälsa? Tar man inte tabletterna som kanske annars ger muntorrhet slipper man väl det med injektioner?
Någon som märkt en skillnad efter ett byte?
Mer
4 år 1 månad sedan #1239223 av Nissegossen
Jag vet inte ang tänder och muntorrhet på injektioner och tabletter, men överhuvudtaget ger de mediciner vi har leder till muntorrhet.

Det är ett känt faktum att mediciner vi tar, äter tänder.

För kostnadens skull har myndigheterna öppnat för stöd till de som har våra mediciner samt lågt belopp vid sjukdom gör att du kan prata med din PAL utläses patientansvarig läkare och säg att du behöver hjälp för att ordna med tänderna som gör att du får ett kort tandvårdskort som går i kassan till tandläkare som omfattas av regionens betalnings regler för att få tjänsten på högkostnadsskyddet för läkare som gör det möjligt att få fixa till tänderna så du slipper dra tänder pga att det skall inte vara en klassfråga

Finns numera här viska.richardhandl.com/index.php Viska 3.1 om schizofreni forum