Melatonin på apoteket

Mer
3 år 4 månader sedan - 3 år 4 månader sedan #1303953 av Zoidar
Svar från Zoidar i ämnet Melatonin på apoteket
www.apotea.se/melatan-tablett-3-mg-10-st

85kr 10st 3mg apotea, rövarpris!


Anchored in Christ ✟

Last edit: 3 år 4 månader sedan by Admin1. Orsak: Ändrat bildstorlek till 300px.
Mer
3 år 4 månader sedan #1303978 av Richard
Svar från Richard i ämnet Melatonin på apoteket
Beställde en gång från USA o det kostade ca 100 kr för 500 st, men det tog dom i tullen. Men nu borde det vara ok.
Mer
3 år 4 månader sedan #1304001 av krokus
Svar från krokus i ämnet Melatonin på apoteket
Förra hösten när jag var i USA köpte jag melatonin där. Minns inte vad en burk kostade, men jag gillade inte melatonin. Fick ofta hangover dagen efter.
Mer
3 år 4 månader sedan #1304045 av Nissegossen
Svar från Nissegossen i ämnet Melatonin på apoteket
Min läkare, överläkare psykiatriker sade jag är inte behörig att skriva ut, men det är naturligt och går därför inte att göra patent på. Samt du kan åka över till Danmark köpa det i en dagligvarubutik du får ta in det i Sverige. Om detta skrev jag på viska.se och min kommentar vem tjänar på att det är förbjudet? Jo, vilka säljer sina bensobaserade sömntabletter i Sverige och vem högst upp bland de som bestämmer tjänar på det. Som alltid följ pengarna. Jag önskade på den tiden ett uppdrag granskning på alltihop

Finns numera här viska.richardhandl.com/index.php Viska 3.1 om schizofreni forum
Mer
3 år 4 månader sedan #1304084 av Richard
Svar från Richard i ämnet Melatonin på apoteket
Nej, i Danmark är det receptbelagt. Men i Tyskland o större delen av Europa är det receptfritt.