skriver åt min vän Panik

Mer
17 år 2 veckor sedan #72330 av CrazyGirl
Jag skriver åt min vän panik nu, hon kan inte logga in, det är något knas.

Hon skrev tidigare att hon inte hade fått några ångestattacker sedan hon minskade på Abilify.. men de kom tillbaka.. hon har pratat med läkare och med de symtomen som hon beskrev för honom så säger han att hon är gränspsykotisk.

För några veckor sedan fick hon öka på Leponexen, i och med det så blev ångesten mindre, men hon har ökat i vikt igen. Hon promenerar varje dag, 30-60 minuter i rask takt, men vikten fortsätter ändå att stiga.

Så ligger läget till nu för henne.
Mer
17 år 2 veckor sedan #72342 av Admin1
Svar från Admin1 i ämnet skriver åt min vän Panik
Om hon inte kan logga in plötsligt är det säkert något med cookies eller kakan för sajten. För att kunna logga in överhuvudtaget måste webbläsaren tillåta cookies eller kakor. Ibland kan defekta cookies störa och då kan man ta bort cookien för viska.se i webbläsaren och logga in på nytt. Ibland har folk löst inloggningsproblemet genom att installera Firefox, som webbläsare och logga in via den.

Tråkigt att panik har problem med vikten. Hon kanske kunde be om att få remiss till dietist för att få hjälp med viktreduktion. Det hon kan göra själv är kanske att motionera mera t.ex att promenera 2 timmar per dag.