Mardrömmar av propavan

  • Melun
  • Författare till inlägg
  • Besökare
  • Besökare
16 år 11 månader sedan #74916 av Melun
Svar från Melun i ämnet Mardrömmar av propavan
De kanske inte har dokumenterat att propavan ger mardrömmar. Det är ju svårt just att dokumentera mardrömmar.
Mer
16 år 11 månader sedan #74946 av Admin1
Svar från Admin1 i ämnet Mardrömmar av propavan
Det finns läkemedel, som har mardrömmar som biverkan t.ex Stilnoct (sällsynt), så nog går det att dokumentera. Propavan är dock ett gammalt preparat och man var inte lika noga förr med dokumentationen som man är idag. Om mardrömmar inträffar ofta med Propavan, så skulle det definitivt stå i FASS om det.
  • Melun
  • Författare till inlägg
  • Besökare
  • Besökare
16 år 11 månader sedan #74947 av Melun
Svar från Melun i ämnet Mardrömmar av propavan
Jaha. Jag har då underliga mardrömmar. Jag vet bara inte om det beror på propavan eller inte.
Mer
16 år 11 månader sedan #74961 av innebandy
Svar från innebandy i ämnet mardrömmar av propavan
Jag har ätit propavan i flera år utan mardrömmar.ska förresten sluta med dom snart enl överenskommelse med läk. sover bra ändå hoppas jag.
Mer
16 år 11 månader sedan #74967 av Bitte
Svar från Bitte i ämnet Mardrömmar av propavan
Mina mardrömmar slutade när jag slutade med propavanen.
Men det kan ju vara svårt att sia om det verkligens var Propavanen som orsakade mardrömmarna, det kan ju även varit att jag själv mådde lite dåligt just då.
Mer
16 år 11 månader sedan #74980 av Mammas son
Svar från Mammas son i ämnet Mardrömmar av propavan
Efter en mer eller mindre massiv överdos av Propavan så blev jag dom första 8 timmarna i det närmaste psykotisk. Jag hörde massor med röster, fick en del synhallicinationer och så var det som att det kröp en myrstack på mig. Kunde inte få en blund där på IVA, extravaket sa att jag somnade i några sekunder och sen ryckte till.

Sedan när den allra värsta koncentrationen hade försvunnit så hamnade jag i djup medvetslöshet. Sov i över 2 dygn om jag minns rätt.

Ingen trevlig upplevelse med andra ord.