risperdal

  • riperdal
  • Författare till inlägg
  • Besökare
  • Besökare
16 år 7 månader sedan #92302 av riperdal
risperdal skapades av riperdal
hur funkar risperdal ätit zeldox 1år det slutade i ofrivilliga rörelser.rädd att det inte blir värre.
  • vnv
  • Författare till inlägg
  • Besökare
  • Besökare
16 år 7 månader sedan #92303 av vnv
Svar från vnv i ämnet risperdal
Risperdal fungerar bra för mig. Åt Haldol till en början men blev gränspsykotisk...Äter 2 mg Risperdal/dygn + 45 mg Remeron i förebyggande syfte. Har inte haft några biverkningar alls.

Mvh
vnv
Mer
16 år 6 månader sedan #92396 av Admin1
Svar från Admin1 i ämnet risperdal
Risperdal fungerade bra på mig och jag har inga direkta biverkningar, men första veckan sov jag betydligt längre än normalt. Om du har haft problem med rörelsestörningar, så är annars Seroquel ett bra alternativ, eftersom det är sällsynt att den ger sådana biverkningar.

Det står om Risperdal i svenska Wikipedia:
sv.wikipedia.org/wiki/Risperidon
Mer
16 år 6 månader sedan #92409 av Trassel
Svar från Trassel i ämnet risperdal
jag hade samma biverklingar på zeldox, nu står jag på zyprexa och risperdal consta. jag har fått förklarat det för mig att conta är små kristaller som håller jämn nivå mellan intervaller med sprutor...

men du ska ha som tablett, eller?
  • Författare till inlägg
  • Besökare
  • Besökare
16 år 6 månader sedan #92517 av
Svar från i ämnet risperdal

riperdal skrev: hur funkar risperdal ätit zeldox 1år det slutade i ofrivilliga rörelser.rädd att det inte blir värre.


Jag åt Zeldox över 6 månader förut. inga biverkningar men kända mig inte bättre heller. det som funkade för mig förut var Fluaoxol eller något sådan hette dom, testa dom dom är skitbra