14 dagar på Abilify 15mg

Mer
16 år 6 månader sedan #93821 av Nissegossen
Är nu själv inne på andra veckan och alt är bara bra!

Har inte börjat trappa ned på någon annan medicin än Akineton!

Vi låter det gå cirka en månad eventuellt något längre innan vi försiktigt går ned på Trilafon dosen.

Jag får avtala med chefen (Psykiatrikern) Hur vi skall göra. Nästa vecka är det dags för nästa injektion, då skall jag konferera med min kontaktman och framföra mina åsikter och därmed få igång ett resonemang om detta!

Som sagt, jag mår bra och inga sömnsvårigheter. Skulle rentav kunna ha det som jag har det just nu!
Nisse

Finns numera här viska.richardhandl.com/index.php Viska 3.1 om schizofreni forum
Mer
16 år 6 månader sedan #93823 av Coconut
Svar från Coconut i ämnet 14 dagar på Abilify 15mg
Nissegossen, kan du beskriva på vilket sätt abilify dej?
Mer
16 år 6 månader sedan #93831 av Nissegossen
Förstår inte frågan!

Finns numera här viska.richardhandl.com/index.php Viska 3.1 om schizofreni forum
Mer
16 år 6 månader sedan #93832 av Nissegossen
Annars är det så, att jag faktiskt sover bättre nu på senare tid. Jag känner mig också behaglig kroppsligt sett.

Men, kan faktiskt känna en känsla i kroppen av må bra känslor som är kanske det lilla extra som Abilify ger mig. :P

Finns numera här viska.richardhandl.com/index.php Viska 3.1 om schizofreni forum
Mer
16 år 6 månader sedan #93840 av Nissegossen
Jag har tänkt en stund nu. förutom några utav de allra första dagarna när jag fick kämpa inom mig, för att få tankar och röster sluta att rusa runt i huvudet. Med påföljd av att jag fick droga ned mig med Theralen och hörlurar med extremt hög musik för att kunna koppla av och faktiskt kunna sova, så har det gått mycket smärtfritt!

Detta för att jag visste vad som väntade mig, tack vare att jag försökt med Abilify en gång förut!

Jag gör ju om detta för att om man klarar första tiden så mår man bra på medicinen och den fungerar utan att man upptäcker några biverkningar!

Finns numera här viska.richardhandl.com/index.php Viska 3.1 om schizofreni forum
  • aivo
  • Författare till inlägg
  • Besökare
  • Besökare
16 år 6 månader sedan #93860 av aivo
Svar från aivo i ämnet 14 dagar på Abilify 15mg
Lycka till.. :)