Vården där jag bor

Mer
16 år 1 månad sedan #114777 av Admin1
Svar från Admin1 i ämnet Vården där jag bor
Jag tror faktiskt att det är Viska, som blockerar vissa allmänna datorer, som ligger bakom en proxy server. Hackerskyddet, som vi använder blockerar proxy, därför att hackers ofta använder dem för att dölja sin egen ip-adress. Sedan ett par månader tillbaka har skyddet mot proxys utökats, så att det är ännu effektivare. Hackerattackerna har upphört, efter det.
  • partyjunkie
  • Besökare
  • Besökare
16 år 1 månad sedan #114779 av partyjunkie
Svar från partyjunkie i ämnet Vården där jag bor

Räven skrev: hej

detta var ganska längesedan nu men när jag var hos
min psykossköterska så undrade hon hur jag kunde veta
så mycket om medicin och sjukdomen osv.


jag har vart med om samma sak för så fort dom berättar någon psykisksjukdom eller medecin så har jag oftast svar på det så jag vet precis vad dom menar. dom tycker också att jag kan väldigt mycket om sådant
Mer
16 år 1 månad sedan #114832 av Räven
Svar från Räven i ämnet Vården där jag bor

partyjunkie skrev: jag har vart med om samma sak för så fort dom berättar någon psykisksjukdom eller medecin så har jag oftast svar på det så jag vet precis vad dom menar. dom tycker också att jag kan väldigt mycket om sådant


ja viska e kanon :D man får mer humm om deras snacknär man varit här ett tag o läst på :D
Mer
16 år 1 månad sedan #114854 av aspie
Svar från aspie i ämnet Vården där jag bor

Admin1 skrev: Jag tror faktiskt att det är Viska, som blockerar vissa allmänna datorer, som ligger bakom en proxy server. Hackerskyddet, som vi använder blockerar proxy, därför att hackers ofta använder dem för att dölja sin egen ip-adress. Sedan ett par månader tillbaka har skyddet mot proxys utökats, så att det är ännu effektivare. Hackerattackerna har upphört, efter det.

På min arbetsplats är det inte fråga om en "allmäm dator". Men din förlaring verkar plausibel, eftersom det var ca för två månader sedan då jag inte mera lyckades komma till viska från min arbetsdator.