Utmärkelsen

Mer
16 år 1 månad sedan #117382 av Admin1
Svar från Admin1 i ämnet Utmärkelsen
Jocke, tidningarna har ännu inte skrivit om det ännu. Jag misstänker att RSMH:s tidning Revansch! och Phrenicus kommer att skriva om det, liksom Inblick. Det kommer utgå ett nyhetsbrev till alla medlemmar imorgon pga utmärkelsen.
Mer
16 år 3 veckor sedan #117985 av Admin1
Svar från Admin1 i ämnet Utmärkelsen

Isa-Alise skrev: Jag var med på konferensens middag där prisutdelningen skedde och Admin hade bett mig att ta emot priset i hans ställe under utdelningen. Jag blev väldigt rörd över detta då det är en stor ära. Jag tackade för priset och för Admins insatser och för de insatser som alla medlemmar på Viska gör varje dag. Jag berättade att Admin driver sajten helt ideelt och att han har så stort engagemang att han även ofta tittar in på sajten mitt i natten och kollar av postningarna. Jag nämde speciellt Nissegossen och Geta som gör viktiga insatser på sajten. Tillsammans hjälps alla medlemmar åt att skapa denna fantastiska sajt som ger både gemenskap och kanratstöd. Priset är ett diplom som jag fick ta emot, men som nu skickas vidare till Admin där det hör hemma.

Tack än en gång för förtroendet att få detta uppdrag att vara med på prisutdelningen!

Jättestor kram till er alla!!!


Det var nog väldigt bra att Isa-Alise tog emot priset istället för mig för tacktalet hon höll hade visst varit väldigt bra har jag hört av andra, som var där. Sajten kom nog i en mycket bättre dager tack vare Isa-Alise och vi skall nog vara tacksamma att vi har en så bra företrädare och att hon ställde upp också.
Mer
16 år 2 veckor sedan #118860 av Mei
Svar från Mei i ämnet Utmärkelsen
Stort grattis! ^^