En psykiatiker som bloggar

Mer
15 år 10 månader sedan #132315 av Mantra
Svar från Mantra i ämnet En psykiatiker som bloggar
Jag har precis kommit hem från IFS´ "Steg för Steg". Roligt att träffa mina f d "arbetskamrater". De ser ut att må prima.

Här är adressen till Psykiatern: <!-- w --> www.psykiatern.blogg.se/index.html <!-- w -->

Hoppas det funkar. Jag vet inte hur man gör för att kopiera länkar men det här kanske funkar också.
  • Jocke
  • Offline
  • Jubelhedersmedlem
  • Jubelhedersmedlem
  • raka spåret är enklare än kringelikrokar!
Mer
15 år 10 månader sedan #132321 av Jocke
Svar från Jocke i ämnet En psykiatiker som bloggar
du behöver inte ens skriva www.

Vars är världen på väg?
  • vnv
  • Besökare
  • Besökare
15 år 10 månader sedan #132322 av vnv
Svar från vnv i ämnet En psykiatiker som bloggar
Tack för länken Mantra! En mycket intressant blogg!
Mer
15 år 10 månader sedan #132324 av Geta
Svar från Geta i ämnet En psykiatiker som bloggar
I den här bloggen anklagas Johan Cullberg för att vara
orsak till att mentalsjukhusen stängdes utan verklig
uppföljning med andra stödåtgärder för psykiskt sjuka.
(I andra sammanhang får RSMH skulden för det samma.)

Det är klart att nyutbildade psykiatriker måste göra
upp med de gamla mästarna.
Mer
15 år 10 månader sedan #132334 av Nissegossen

Mantra skrev: Jag har precis kommit hem från IFS´ "Steg för Steg". Roligt att träffa mina f d "arbetskamrater". De ser ut att må prima.

Här är adressen till Psykiatern: <!-- w --> www.psykiatern.blogg.se/index.html <!-- w -->

Hoppas det funkar. Jag vet inte hur man gör för att kopiera länkar men det här kanske funkar också.


Tack Mantra!

Finns numera här viska.richardhandl.com/index.php Viska 3.1 om schizofreni forum
Mer
15 år 10 månader sedan #132335 av Mantra
Svar från Mantra i ämnet En psykiatiker som bloggar
Ja, jag har precis läst Johan Cullbergs bok "Mitt psykiatriska liv" och där antyder han att de kanske hade för bråttom med att stänga mentalsjukhusen. Och de hade de ju, eftersom ingenting fanns isf mentalsjukhusen utan många hamnade på gatan. Nu har de väl insett att det var dåligt förberett. Det borde ha funnits en mjuk övergång till eget boende. Numera är det väl gruppboenden som funerar som substitut eller...?