Dra åt helvete.

  • Greken (Niklas)
  • Författare till inlägg
  • Besökare
  • Besökare
15 år 9 månader sedan #138612 av Greken (Niklas)
Svar från Greken (Niklas) i ämnet Dra åt helvete.

Niklas. skrev: Hela den här sajten är kass... önskar jag aldrig tagit mig tid för att skriva nåt till er cp-störda idioter. Ni lyssnar bara på det ni själva vill, och släpper inte in oliktänkande.

Skit på er.


Det är fel i din text, den riktige Niklas stavar sajt webbplats (eller site) eftersom "webbplats" är enligt datatermgruppen. Detta var alltså inte medlemmen Niklas som skrev utan en annan Niklas. Jag (medlemmen Niklas) har andra ip-nummer och har aldrig kallat annan kass eller CP. Admin1 kan kolla vilka ip-nummer och se att brandfacklan här kom annorstädes ifrån.
  • Niklas.
  • Författare till inlägg
  • Besökare
  • Besökare
15 år 9 månader sedan #138613 av Niklas.
Svar från Niklas. i ämnet Dra åt helvete.
Jag är kass och CP, om man tror statens psykiatriutredning. Jag själv sjunker inte lika lågt tillbaka, jag motiverar inte mina handlingar med hur fienden gör utan med hur jag själv gör. Annars vore jag fiendens verktyg. I avdelningen på sjukhus fanns flera Niklas, det var jag som inte hamnade i kammarrätten utan mest softade och aldrig får "morgonmedicin" ordinerat eftersom jag ska bli "sedated" kl 20-22 för jag ugglar för mkt. Jag har funderat på att byta namn till "Don't Panic", "Cyberpsych" eller "Digipsych" men vill helst vara autentisk så att man slipper den självuppfyllande profetian "För att lyckas måste du vara rolig. Skämtar du?"
  • Singrej (Niklas)
  • Författare till inlägg
  • Besökare
  • Besökare
15 år 9 månader sedan #138614 av Singrej (Niklas)
Svar från Singrej (Niklas) i ämnet Dra åt helvete.
Jag (medlemmen Niklas) behöver väl ett nytt namn. Jag har glömt alla fejk öknamn eftersom jag är mig själv när jag vaknar. Jag tänker inte använda professionella firmanamn eller artistnamn här. Jag har grupper jag inte använder. Andra får gärna skriva i mitt namn men då borde inte jag bli inblandad. Ska jag heta "singrej"?
  • Niklas.
  • Författare till inlägg
  • Besökare
  • Besökare
15 år 9 månader sedan #138615 av Niklas.
Svar från Niklas. i ämnet Dra åt helvete.
PSR,

Det är den första kommentaren i mitt namn men inte från medlemmen. Om du tvivlar så kolla ip-numren. Jag hade nog redan somnat då det där kom. I don't belong to you, I'm not your baby o.s.v.

Som jag brukar säga så är det inte heller vetenskap att söka bekräftelser som du gör....
  • Niklas.
  • Författare till inlägg
  • Besökare
  • Besökare
15 år 9 månader sedan #138616 av Niklas.
Svar från Niklas. i ämnet Dra åt helvete.
Snacket om affekt är mera psykologi än psykiatri, tror jag. Det finns kliniska studier om affekt men jag tror inte du är så vetenskaplig utan mest sitter och tycker och går på känsla, som chefer brukar. "Du e CP, kass, skit på dig" representerar ungefär processen jag är arg på och är väldigt naivt.
  • Jocke
  • Offline
  • Jubelhedersmedlem
  • Jubelhedersmedlem
  • raka spåret är enklare än kringelikrokar!
Mer
15 år 9 månader sedan #138660 av Jocke
Svar från Jocke i ämnet Dra åt helvete.
Nä. nu är det förbryllande! Den nya avataren är i den gamle medlemmens meritlista. Medan gästen Niklas gör anspråk på att vara den äkta. Nä, hur mår du egentligen Nicke?

Vars är världen på väg?