Konstruktiv kritik av Viska.se

Mer
14 år 11 månader sedan #218618 av Geta
Svar från Geta i ämnet Konstruktiv kritik av Viska.se
Viska kan inte alltid vara alert. Särskilt inte som flera
medlemmar väljer att inte längre deltaga här.
  • Sebastian x99
  • Besökare
  • Besökare
14 år 11 månader sedan #218633 av Sebastian x99
Svar från Sebastian x99 i ämnet Konstruktiv kritik av Viska.se

Ware skrev: jag tycker det är för jävligt att döma folk efter diagnos och inte som person, jag tycker det är förjävligt att den falska "positiviteten" här är en majoritet, jag tycker det är förjävligt att "heders"medlemmarna har ett par "hundar" som slickar röv, och späder på "jag är positiv" , tycker det är förjävligt att ni ställer diagnos-sior, tycker det är förjävligt att ni tillåter kristna fanatiker här och beskyller sedan mig för att framställa psykoser, tycker det är för jävligt att ni skyller på mig och niklas på stämningen här, tycker det är förjävligt att ni kör med samma typ av tillvägagång sätt som staten gör emot invandrare i sverige,
tycker det är förjävligt att moderatorerna här är partiska, skall jag fortsätta?


Håller helt med.
Mer
14 år 11 månader sedan #218640 av Ready

Geta skrev: Viska kan inte alltid vara alert. Särskilt inte som flera
medlemmar väljer att inte längre deltaga här.


Det verkar vara ganska många som dragit sig undan. Det kanske är den bästa protesten.
Mer
14 år 11 månader sedan #218641 av Geta
Svar från Geta i ämnet Konstruktiv kritik av Viska.se

Ready skrev:

Geta skrev: Viska kan inte alltid vara alert. Särskilt inte som flera
medlemmar väljer att inte längre deltaga här.


Det verkar vara ganska många som dragit sig undan. Det kanske är den bästa protesten.

Det är ju i alla fall en markering!
Mer
14 år 11 månader sedan #218644 av Ready
Det är ganska lustigt när man hör vissa på sajten tala om att slicka röv.
Mer
14 år 11 månader sedan #218645 av Ready
Det känns som att den här sajten har en stomme på kanske 20 personer. Försvinner dem så dör Viska ut.