Omröstning

Mer
19 år 1 månad sedan #12065 av Tikki
Omröstning skapades av Tikki
Hej
Är nyfiken på vad den primära anledningen är till att folk är här. Tänkte att det kanske kunde vara något att göra en undersökning om. Kan ju kombineras med kön så kan man se könskillnaderna också. Men detta är bara en tanke.
Tikki
Mer
19 år 1 månad sedan #12077 av Kn@sen
Svar från Kn@sen i ämnet Omröstning
Jag känner en tillhörighet här även om jag inte har diagnosen schizfren utan är mer åt schizoid personlighetsstörning. Jag tror din frågeställninga kanske kan vara lite jobbig om man lider av förföljese ideer, det var bara en tanke. Jag gjorde som du tidigare nämde, att skriva kön och ålder i profilen, det kan ju aldrig skada.
  • skötaren
  • Besökare
  • Besökare
19 år 1 månad sedan #12087 av skötaren
Svar från skötaren i ämnet Omröstning
jag brukar vara här för att få en mer avskalad och anonym lärdom om hur schizofreni känns och hur den fungerar. jag har lärt mig jättemycket och tror att det ger en positiv förändring i mitt sätt att bemöta patienter. Har gjort hallucinations-simulatorn, vliket var mycket lärorekt.

Skötaren
Mer
19 år 1 månad sedan #12099 av Admin1
Svar från Admin1 i ämnet Omröstning
Det pågår redan en omröstning om den psykiska hälsan bland besökarna på sajten. Hittills har 85 svarat. Det verkar som de flesta besökarna har psykotiska besvär.
Schizofreni 27 %
Andra psykotiska besvär 15 %
Bipolär 6 %
Personlighetsstörning 13 %
Ångest 7 %
Depression 13 %
Helt frisk 17 %
Du kan deltaga i omröstningen här:
Mer
19 år 1 månad sedan #12110 av Tikki
Svar från Tikki i ämnet Omröstning
Hej Admin1
Jo, den omröstningen har jag självklart deltagit i.
Det jag menade var om man är här för tex att få stöd, ge stöd, få information, tidsfördriv osv.
Vänligen Tikki
Mer
19 år 1 månad sedan #12130 av leva
Svar från leva i ämnet Omröstning
Innan jag hittade denna sidan har jag kännt mej väldigt ensam i min sjukdom. Visserligen går jag på samtal en gång i månaden men det är inte samma sak att prata med någon som aldrig haft vaneföreställningar. psykoser och liknande. Här känner jag igen så mycket. på nått vis känns det bättre att veta att fler har det som jag.