Stort tack för den här tiden!!!

  • Fantasio
  • Författare till inlägg
  • Offline
  • Jubelhedersmedlem
  • Jubelhedersmedlem
  • Ich bin der Bub vom Thüringen
Mer
14 år 7 månader sedan #243753 av Fantasio
Du verkar ha bestämt dig. Då kan inte mitt inlägg ändra på den saken. Dock bör du komma ihåg att du kommer att bli saknad. Faktiskt blir jag lite orolig för dig, men som sagt; Du verkar helt klar i knoppen...Kan bara vädja till dig att vara kvar på Viska och att vara kvar här i livet med oss andra olycksbröder och -systrar. Skickar en kram till dig, PSR!
  • Jocke
  • Offline
  • Jubelhedersmedlem
  • Jubelhedersmedlem
  • raka spåret är enklare än kringelikrokar!
Mer
14 år 7 månader sedan #243757 av Jocke
Synd att du tar det hårt att viska har förändrats! Förstår att du mår ganska risigt för tillfället, och kräver att folk ska agera adekvat då de trådar du skapar alltid har en viktig innebörd. Men du kan ju komma igen, när du inser att vi bara är människor innerst inne.

Ja, ha det så bra då PSR!

Vars är världen på väg?
Mer
14 år 7 månader sedan #243759 av Inwatto
Ha det så bra, PSR!

Du är välkommen att titta in om du känner för att höja den intellektuella nivån här lite nån gång.

Prata inte med hat i munnen!
Mer
14 år 7 månader sedan #243761 av Saari
Jag kommer ju sakna dig, vårt modiga lejon! Du ska veta att du i alla fall är mer än välkommen här, mer än många andra. Samtidigt förstår jag dig, jag vill också bara kasta bort alla mediciner, avbryta terapin, kanske flytta och börja om eller någonting. Tyvärr kryper sjukdomen in i planerna, jag kan inte fly från den. Tyvärr kanske inte du heller kan det. Men försök sprida dina vingar och flyga, tro på dig själv. Synd bara att viska måste åka... hoppas det inte är för evigt.

Kram :hjärta
Mer
14 år 7 månader sedan #243763 av Räven
Jag skulle råda dig att tänka på saken nån vecka innan du gör slag i saken.....det brukar jag göra.

Är i samma situation som dig tycker jag med att bara vilja dö....men livet går vidare och du kommer hitta en tjej jag lovar.

hoppas du ångrar dig o kommer tillbaka till viska igen.....vi har inte pratat så mycket du o jag men jag kommer ändå sakna dig. :hjärta
Mer
14 år 7 månader sedan #243764 av Bitte
Du verkar ha hamnat i en svacka eller en milstolpe i ditt liv. Hoppas du ändrar dig och får lusten tillbaks att besöka Viska det gäller att ge och ta.
Om inte önskar jag dig all lycka till att du finner kärleken och att du får tillbaks ditt gamla jobb. Lycka till.