Stort tack för den här tiden!!!

Mer
14 år 7 månader sedan #243765 av Potte-Boa Jösse
Vilka vägar du än väljer att gå på så önskar jag dig lycka till, och det menar jag verkligen PSR!
Jag ångrar att några av våra diskussioner blivit lite väl hårda. Det gör jag. Jag ber om ursäkt för det.

Lev väl
//Pottis
Mer
14 år 7 månader sedan #243767 av Geta
När man har kört fast så skadar det inte att pröva en ny väg.
PSR, du är ju rörlig och inte rädd för att resa och se dig omkring.
Det låter roligt att du ska bygga ett hus. Då har du
sysselsättning ett bra tag.
Mer
14 år 7 månader sedan #243770 av Tonic
:hjärta :hjärta :hjärta :(
Mer
14 år 7 månader sedan #243776 av Tikki
Du är en lång och ståtlig herre i och tillika väldigt trevlig, så den tjej som får Dig gör ett fynd.
Jag tror jag förstår Dina synpunkter men jag hoppas att Du stannar på Viska eller åtminstone kommer tillbaka efter en paus. Om Du lämnar Viska så kommer jag att sakna Dig.
:hjärta
Mer
14 år 7 månader sedan #243777 av Ready
PSR,

Det var tråkigt att höra. Jag hoppas att du ändrar dig.
Mer
14 år 7 månader sedan #243786 av Isa-Alise
PSR

Jag förstår att du vill få en nystart någon annanstans. Jag önskar dig all lycka i att nådina mål med arbete, nytt hem, och ett gott förhållande. Du kommer att lyckas. Det tror jag med hela mitt hjärta.

Sen finns ju Viska här ändå... titta in ibland och tala om hur det går... ett par rader, för att låta oss veta hur det går för dig... så har andra gjort förr, när de gått vidare i livet till nya utmaningar...

Jag tänker ofta på dig. Det kommer att kännas väldigt tomt utan dig här på Viska... men du vet var jag finns om du vill ha kontakt. Jag ser dig som en god vän, även om vi bara haft kontakt här på Viska.

Hör av dig då och då. Sambon hälsar till dig och säger att du gör rätt i att skapa dig ett nytt liv som du vill ha det.

STOR KRAM och LYCKA TILL!!!

:hjärta :hjärta :hjärta