Viska träff i Uppsala

Mer
14 år 6 månader sedan #251918 av Mars
Svar från Mars i ämnet Viska träff i Uppsala
Kom och träffa oss! Ju fler desto roligare! :hjärta
Mer
14 år 6 månader sedan #251981 av Admin1
Svar från Admin1 i ämnet Viska träff i Uppsala
Nu är det bara ett par timmar kvar tills Viskaträffen i Uppsala sker.
Mer
14 år 6 månader sedan #252080 av Isa-Alise
Svar från Isa-Alise i ämnet Viska träff i Uppsala
Vi har haft Viska träffen i Uppsala nu... vi träffades på Ekocaféet och pratade... hade jättetrevligt! Det var Mars, Spinoza och jag som träffades... jag bjöd med Mars in i gemeskapen med vännerna som träffas här i Uppsala lite då och då på lördagarna... får se om Mars dyker upp då med...

Mars är en helt underbar person, intressant och lyser av inre glöd... Spinoza har fascinerande tankar om tingens karaktär och är rolig att lyssna till... och jag uppskattar gemenskapen...

Jättekul med Viska träffen! Nästa gång får vi bli fler, kanske ska ta det på en helg, och kanske till sommaren...

KRAM! :hjärta
Mer
14 år 6 månader sedan #252085 av Tikki
Svar från Tikki i ämnet Viska träff i Uppsala
Jättebra. En fin start på Viskaträffar i Uppsala. Bra initiativ Isa-Alise. :hjärta
Jag har lagt till träffen i historiken;
<!-- l --><a class="postlink-local" href=" www.viska.se/phpBB3/viewtopic.php?f=1&am....php?f=1&t=16956 [/url]<!-- l -->
Mer
14 år 6 månader sedan #252086 av Isa-Alise
Svar från Isa-Alise i ämnet Viska träff i Uppsala
Vi har haft ett par slutna Viska träffar förut i Uppsala också, med medlemmar som fått kontakt via Viska... dock har dessa träffar inte annonserats öppet på sajten som vi gjorde denna gång...
Mer
14 år 6 månader sedan #252091 av Mars
Svar från Mars i ämnet Viska träff i Uppsala
Isa-Alise, jag som tycker att du glöder! Vad snäll du är. Och nästa gång ska jag vara lite modigare och ge dig en stor kram!

Det var verkligen jättetrevligt. Jag kan rekomendera viskaträffar till alla.

:hjärta