Räddningen...

Mer
14 år 2 månader sedan #277937 av mopa
Svar från mopa i ämnet Räddningen...
Admin....Jag har haft dator sen Amiga-tiden. Bytte till pc år 94 tror jag. Fick en pc av min pojkvänn. Men sen dess har jag bytt till nyare dator, med bättre prestanda.
Surfa på nätet började jag med på min pojkväns dator. Men sen några år tillbaka så surfar jag trådlöst på grannens nätverk.
Jag blev beroende av internet ganska fort :)
Sen hittade jag till viska, o blev medlem fort. :D
Mer
14 år 2 månader sedan #277950 av Saari
Svar från Saari i ämnet Räddningen...
Ja, det vore roligt att träffa alla någon gång... Ha en riktig stor träff. Men det känns lite dömt att misslyckas när Sverige är så långt och många av oss inte har så mycket ork! Dock tror jag att jag skulle känna mig accepterad i ert sällskap om vi hade en träff. Jag skulle inte vara nervös för att bli mobbad, som jag alltid är annars. För ni vet hur det är att känna sig udda.

Ni har hjälpt mig mycket. Vet inte heller hur jag skulle gjort utan ert stöd och ibland er kritik.
Mer
14 år 2 månader sedan #278069 av Zoidar
Svar från Zoidar i ämnet Räddningen...
tack för viska!

Anchored in Christ ✟

Mer
14 år 2 månader sedan #278196 av malin71
Svar från malin71 i ämnet Räddningen...
Det kommer bli en till Viska-träff i sommar (med övernattning) för den som vill komma ut på landet till oss. Än så länge är det för tidigt för ett datum - men jag ska sätta upp ett så fort jag bara kan. Våren får komma först så man kan se framåt.... hehe....

Alla är hjärtligt välkomna och vill man sova över flera nätter och upptäcka Skåne lite så går det oxå bra.....

Kram!