Viska-träff i Stockholm...

Mer
13 år 9 månader sedan #317194 av idefix
Svar från idefix i ämnet Viska-träff i Stockholm...
Från Viska så var vi jag då förstås och även Malin71, islaa, maktlös, trance och på slutet kom även Bom, men det missade jag för jag var tvungen att avvika innan.

Först samlades vi på Kafferepet och tog en fika, sedan gick vi till Observatorielunden och satt och drack öl och vin i gröngräset under flera timmar. Vi diskuterade allt mellan himmel och jord tills det var dags för mig att gå.

Jag tror de andra är kvar tillsammans i stan faktiskt. Vi får se när de behagar dyka upp på Viska. :)
Mer
13 år 9 månader sedan #317195 av idefix
Svar från idefix i ämnet Viska-träff i Stockholm...
Wohoo! 400 inlägg på mig idag. Vilken underbar dag! :)
  • trance
  • Besökare
  • Besökare
13 år 9 månader sedan #317218 av trance
Svar från trance i ämnet Viska-träff i Stockholm...
sen åkte vi ut till gärdet runt prideområdet och fortsatte dricka vin och öl! sen åkte jag, islaa och bom hem runt 23 medan malin och hennes man var kvar ett tag till.

jag kom ganska sent till träffen pga att jag planerat klädshopping idag eftersom jag trodde träffen var först imorgon, men det var verkligen roligt att ses och kul att vi blev så många! :)
Mer
13 år 9 månader sedan #317260 av maktlös

trance skrev: sen åkte vi ut till gärdet runt prideområdet och fortsatte dricka vin och öl! sen åkte jag, islaa och bom hem runt 23 medan malin och hennes man var kvar ett tag till.

jag kom ganska sent till träffen pga att jag planerat klädshopping idag eftersom jag trodde träffen var först imorgon, men det var verkligen roligt att ses och kul att vi blev så många! :)


Jag va ju med också =( glöm inte mig.
Mer
13 år 9 månader sedan #317446 av malin71
Svar från malin71 i ämnet Viska-träff i Stockholm...
Det var fantastiskt mysigt måste jag säga. Viskare är verkligen underbara människor. Jag känner mig så trygg när jag träffar er. :mrgreen:
  • trance
  • Besökare
  • Besökare
13 år 9 månader sedan #317549 av trance
Svar från trance i ämnet Viska-träff i Stockholm...
ojdå hoppsan sa. där ser man hur det kan bli ibland. jag tror min känsla av att du inte var med att du försvann så länge under "kafferasten" och så började jag förbereda mig psykiskt på att du hade avlägsnat dig. men du var givetvis också med :)