Viska-träff

  • Fantasio
  • Författare till inlägg
  • Offline
  • Jubelhedersmedlem
  • Jubelhedersmedlem
  • Ich bin der Bub vom Thüringen
Mer
13 år 8 månader sedan #328199 av Fantasio
Viska-träff skapades av Fantasio
För första gången ska Viska ha en samling i Norrköping. Jag har tidigare stött på en trevlig kille i tjugoårsåldern när jag varit inlagd och han har varit medlem sedan 2004.

Nu är det alltså dags för den första träffen. Vi blir i dagsläget endast två personer. Jag (Fantasio) och Vän av ordning. Det ska bli kul att träffa honom/henne.

Vi ska ses på en pub nära mig. Jag ska beställa en klassiker: Hamburgertallrik. Har provat den förut och den är jättegod. Tror den kostar 110 kronor.

Kanske är detta början på en vänskap. Jag hoppas på det. Jag har ju lite svårt med folk ibland, men nu känns det bara positivt. Jag återrapporterar när träffen gått av stapeln.
Mer
13 år 8 månader sedan #328223 av tryskey
Svar från tryskey i ämnet Viska-träff
va spännande! Berätta gärna hur det gick :D
  • Jesus/Magnus
  • Besökare
  • Besökare
13 år 8 månader sedan #328224 av Jesus/Magnus
Svar från Jesus/Magnus i ämnet Viska-träff
det låter kul peter, hoppas allt går bra och att sällskapet är trevligt och maten å drycken e god ;)
Mer
13 år 8 månader sedan #328246 av coagulate
Svar från coagulate i ämnet Viska-träff
får jag vara med?
  • Fantasio
  • Författare till inlägg
  • Offline
  • Jubelhedersmedlem
  • Jubelhedersmedlem
  • Ich bin der Bub vom Thüringen
Mer
13 år 8 månader sedan #328255 av Fantasio
Svar från Fantasio i ämnet Viska-träff
Det är bara att dyka upp. :) Ser du en tjock man i sina bästa år så är det jag. Tänkte Highlander Inn. Men vi måste spika en dag och tid, så man inte missar träffen.
Mer
13 år 8 månader sedan #328382 av Admin1
Svar från Admin1 i ämnet Viska-träff
Jag tar med det i nyhetsbrevet imorgon för det kan ju finnas fler från Norrköping.