Hur hittade ni till Viska?

Mer
13 år 1 månad sedan #390863 av Poppy
Själv satt jag och googlade jag på schizofreni-sjukdomar när jag var sjukskriven senast. Och så ramlade jag in på Viska. Det var alltså en slump kan man säga.

Hur har ni hittat till Viska?
Mer
13 år 1 månad sedan #390864 av Geta
Svar från Geta i ämnet Hur hittade ni till Viska?
Det var samma här.
Just nu står Viska högst upp på andra sidan om man googlar på schizofreni.
Viska brukar stå längst ner på första sidan.
Mer
13 år 1 månad sedan #390870 av koi
Svar från koi i ämnet Hur hittade ni till Viska?
Jag googlade på psykos och hittade hit.
Mer
13 år 1 månad sedan #390871 av Poppy
Svar från Poppy i ämnet Hur hittade ni till Viska?
Lustigt, nu testade jag att googla både psykos och schizofreni, men kom inte till Viska i nåt av fallen (iaf inte på Googles första sidan, Viska kan ju ha legat på sidor längre bort). Verkar variera ganska slumpmässigt om man kommer till Viska eller inte.

I så fall hade jag verkligen TUR som googlade just när man fick upp Viska... För jag är verkligen glad över att jag blivit medlem här, jag har lärt mej jättemycket, och det är så skönt att veta att det finns andra människor som har liknande upplevelser som man själv. :D
Mer
13 år 1 månad sedan #390875 av Inwatto
Svar från Inwatto i ämnet Hur hittade ni till Viska?
Tror jag hittade till Viska genom att någon i vården frågade mig om jag var aktiv på Viska. Då blev jag nyfiken och kollade. Har varit här sedan dess.

Grävde bland gamla trådar och hittade omröstningen Hur började Du skriva på sajten viska.se?[/url:29zkkug4]

Prata inte med hat i munnen!
Mer
13 år 1 månad sedan #390877 av lärjungenMatteus
6 Jesus sa till honom: Jag är vägen, sanningen och livet. Ingen kan komma till Fadern utom genom mig.