Viska är en fantastisk sajt!!!

Mer
18 år 2 månader sedan #33366 av Balder
Jag har varit inne på andra forum förut där jag chatta om musik bl.a. med andra männsikor. Men jag visste inte att det fanns något sådant här forum för oss med psykoser. Jag är mycket glad över att jag hittat hit och min läkare tycker idag att jag vet så mycket om schizo-affektivitet - men det beror på alla era diskussioner här och på de länkar som finns på sidan till information och dylikt.

Tack Admin1 för ett fantastiskt arbete: Den bästa sidan som finns (jag borde veta eftersom jag är så mycket uppkopplad mot nätet både på jobbet och privat)... :D
Mer
18 år 2 månader sedan #33383 av Anki
Du måste berätta mer Admin1! Hur kom du på idén och är du ensam om att driva sajten förutom alla besökare?
  • vnv
  • Besökare
  • Besökare
18 år 2 månader sedan #33387 av vnv
Svar från vnv i ämnet Viska är en fantastisk sajt!!!
Tack Admin för en kanonsida!!!
Mycket intressant forum för oss med psykisk ohälsa.

Mvh
vnv
  • Guest
  • Besökare
  • Besökare
18 år 2 månader sedan #33394 av Guest
Svar från Guest i ämnet Viska är en fantastisk sajt!!!
Ja det är Viska.Den är bra.
Mer
18 år 2 månader sedan #33397 av leva
Jag kan bara hålla med och tacka dej Admin för allt arbete som du lägger ner här. Skickar dig några tankerosor.
Mer
18 år 2 månader sedan #33437 av Admin1

Anki skrev: Du måste berätta mer Admin1! Hur kom du på idén och är du ensam om att driva sajten förutom alla besökare?


Jag startade sajten inspirerad av <!-- w --> www.schizophrenia.com <!-- w -->, där nackdelen var att förhållandena i USA skiljer sig ganska mycket från Sverige. Namn på medicinerna är olika oftast och dessutom skiljer sig vården ganska mycket.
Först hade jag en enkel sajt på Passagen, som hette också Viska, men sedan startade jag en mer utökad sajt med forum 2003. Jag blev inspirerad av det av en kille på Schizophrenia.com som hade startat en liknande egen sajt. Det är bara jag som har hand om sajten. Det är inte så mycket jobb, men varje dag måste man göra någonting.