Välkommen till nya forumet!

Mer
5 år 5 månader sedan #1101671 av Admin1
Svar från Admin1 i ämnet Välkommen till nya forumet!
Stjärnorna är borttagna.
Mer
5 år 5 månader sedan #1109817 av Fantasio
Jag loggade in och skrev en snabb sak. Tittade sedan till vänster och det stod att jag var borta. Jag är lite borta i huvudet i och för sig.
Mer
5 år 4 månader sedan #1111324 av Admin1
Svar från Admin1 i ämnet Välkommen till nya forumet!
Numera får sajten bara skicka ut 500 mail per dag. För att minska antalet mail som skickas så har jag ordnat så att de som prenumererar på samma tråd får samma mail. Det gör att om det är 10 prenumeranter skickas inte 10 mail utan bara ett till alla. Därför står det undisclosed recipients på to adressen. Jag räknar med att efter denna förändring kan jag börja skicka nyhetsbrevet på fredag igen för nyhetsbrevet skickas 30 i taget och då upptar 700 nyhetsbrev bara drygt 23 mail.
Mer
5 år 4 månader sedan #1111344 av Nissegossen
Tar omedelbart bort mejl ang prenumeration som dyker upp på min E-post från viska när jag får mejl jag prenumererar på från viska. Jag går omedelbart till viska och tar bort prenumerationen. Jag vill inte ha dem på min E-post

Finns numera här viska.richardhandl.com/index.php Viska 3.1 om schizofreni forum
Mer
5 år 4 månader sedan #1111346 av Admin1
Svar från Admin1 i ämnet Välkommen till nya forumet!
Det går att säga Nej till prenumerationer på trådar.
Gå till din forum profil.
Klicka på Redigera.
Gå till Forum Settings.
Ändra Välj prenumeration som standard från Förvalt till Nej.
Sedan klicka på Spara ner till och du får inga fler sådana mail.
Mer
5 år 4 månader sedan #1111892 av Zoidar
Svar från Zoidar i ämnet Välkommen till nya forumet!
Kan man inte ha detta som standardinställning? Eller vill folk på forumet få mail på besvarade trådar?

Anchored in Christ ✟