Nya forumet efter 2 veckor?

Mer
5 år 6 månader sedan #1096282 av Inwatto
Svar från Inwatto i ämnet Nya forumet efter 2 veckor?
krokus, jag har tittat i programkoden och sett att meddelanderutan är speciell. Alltså går det att minska den utan att andra saker äventyras. Det är ju så när man rättar buggar att man lätt inför nya. Därför bör man göra så få ändringar som möjligt. Sedan kan det bli så att Admin1:s ändringar försvinner när ny uppdatering av forumet kommer. Är det då bara en ändring, så är den lätt att återskapa.

Jag tror inte att Admin1 tycker du är dum. Men, om du visste hur svårt det är att rätta fel i ett så stort system som ett forum, så skulle du nog uppskatta det som faktiskt görs.

Jag håller med om att Viska inte är den snyggaste hemsidan på marknaden, t ex är scroll-listen gräslig och onödig. Man blir hemmablind efter ett tag.

Prata inte med hat i munnen!
Mer
5 år 6 månader sedan #1096285 av Geta
Svar från Geta i ämnet Nya forumet efter 2 veckor?
För något år sedan var det två sociologstuderande som gjorde ett arbete för kandidatexamen om Viska. De kommenterade att designen var amatörmässig men att tröskeln är låg på Viska. De menade det som något positivt.
Mer
5 år 6 månader sedan #1096286 av Admin1
Svar från Admin1 i ämnet Nya forumet efter 2 veckor?
Mina ändringar av meddelanderutan är i custom.css filen, därför då ändras inte ändringen vid uppgradering för att den ändras ej.
Mer
5 år 6 månader sedan #1096398 av krokus
Svar från krokus i ämnet Nya forumet efter 2 veckor?
Admin1, Inwatto och även Geta,
Jag ska inte sitta vid datorn när jag är trött. Förlåt! Jag var onödigt otrevlig igår kväll.

Det är så dumt att jag aldrig lär mig. Skulle vilja blockera mig själv från kl 2030 och 8h framåt varje kväll/natt.