Ägnad åt Admin1.

  • Kn@sen
  • Författare till inlägg
  • Offline
  • Guldmedlem
  • Guldmedlem
  • Likt Knasen älskar jag att sova!
Mer
5 år 10 månader sedan #1066719 av Kn@sen
Svar från Kn@sen i ämnet Ägnad åt Admin1.
Admin1 Kan jag ändra inställning själv? glömmer jämt att bocka av prenumerera på ämnen.
Tror inte antalet sms är problem men det tar nog server resurser i vilket fall som helst.
En bra tjänst, men misstänker att många gör som jag. Bara en åsikt dock.
Mer
5 år 10 månader sedan #1066728 av Admin1
Svar från Admin1 i ämnet Ägnad åt Admin1.
Om du går till din profil.
Radera alla dina Prenumerationer
Klicka på Redigera och välj Forum settings välj prenumeration som standard: Nej
  • Kn@sen
  • Författare till inlägg
  • Offline
  • Guldmedlem
  • Guldmedlem
  • Likt Knasen älskar jag att sova!
Mer
5 år 10 månader sedan - 5 år 10 månader sedan #1066730 av Kn@sen
Svar från Kn@sen i ämnet Ägnad åt Admin1.
Ok tack! :) Är mycket till hjälp.
Försöker själv att lära mig mer om hemsidor/forum och nu även server/webbhotell efter allt här på viska samt att nät och hemsidor förövrigt funkar dåligt.
Internet börjar bli trångt antar jag trotts teknik och bättre prestanda för lägre penning.
Konstigt nog är det ett stort antal hemsidor för stora varumärken som strular och verkar inte vara helt genomtänkta.
Med tanke på vad dessa företag betalar för it och hemsida är det märkligt att vissa fortfarande har rookie misstag på sina sidor.

Själv Har jag fiber i stort sett hela vägen till datorn, förvisso bra att de tänker framåt när de endå ska investera, men vad ska egentligen med det till. Bygga en serverhall i garderoben. :lol: :lol:
Last edit: 5 år 10 månader sedan by Kn@sen.
Mer
5 år 10 månader sedan #1066766 av Admin1
Svar från Admin1 i ämnet Ägnad åt Admin1.
En server för väldigt oväsen, så det skall man inte ha hemma. Strömmen är säkert mycket dyrare än ett webbhotell. Det jag väntar nu är på http/2 för med http/2 push blir sajten 50 % snabbare.
Mer
5 år 10 månader sedan #1066812 av Nissegossen
Svar från Nissegossen i ämnet Ägnad åt Admin1.
Man kan ha en vanlig dator som man gör om till server

Finns numera här viska.richardhandl.com/index.php Viska 3.1 om schizofreni forum
Mer
5 år 10 månader sedan #1067154 av Admin1
Svar från Admin1 i ämnet Ägnad åt Admin1.
Det går men troligen dyrare än webbhotell, eftersom datorn måste gå 24/7 och drar nog mer ström än vad webbhotell kostar. Schizophrenia.com kördes från en dator förr, men de har bytt till webbhotell.