Viska!

Mer
5 år 9 månader sedan #1074917 av Drummer
Viska! skapades av Drummer
Admin har hållit i trådarna sedan 2003 och utfört sitt jobb med bravur! Viska startades 2003 och då få medlemmar! Det började strömma till mer besökare och medlemmar som tiden gått! Jag tror att medlemmen Boe var en av det nyare medlemmar! Nissegossen sökte ganska snabbt upp att Viska som är en ventil för honom som oss alla andra! Vår humoristiske Nisse har förmedlat mycket humor genom årena!

Viska är en samlingsplats för oss med psykisk ohälsa och är nog det mest populära forumet på Internet om psykoser mm!

Jag önskar att Admin orkar jobba med Viska framöver för det är en plats där människor kommunicerar med varandra mer eller mindre! Oftast har det gått bra men vi har haft besvärliga medlemmar på forumet också genom årena som gjort Admins arbete svårare men nu blockerat dom från Viska!

Jag hoppas att Admin orkar med att sköta Viska! Det kommer ju en dag då han inte orkar längre, vem ska ta över då?
Mer
5 år 9 månader sedan - 5 år 9 månader sedan #1074920 av Admin1
Svar från Admin1 i ämnet Viska!
Jag har tänkt skänka sajten till RSMH, som får driva den vidare. De får äga sajten och sedan får frivilliga sköta sajten. Det är inte så mycket jobb att administrera sajten (20 min per dag) utan det som tar tid är nyheter, forum och nyhetsbrev.
Last edit: 5 år 9 månader sedan by Admin1.
Mer
5 år 9 månader sedan #1074921 av Geta
Svar från Geta i ämnet Viska!
Ja, jag tror att Admin1 tar illa vid sig av besvärliga medlemmar som antagligen tillhör scientologerna eller är extremt politiskt inriktade och som mordhotar.
Mer
5 år 9 månader sedan #1074925 av Drummer
Svar från Drummer i ämnet Viska!
Medlemmen Alternativ är väl Scientolog!
Mer
5 år 9 månader sedan - 5 år 9 månader sedan #1074926 av Geta
Svar från Geta i ämnet Viska!
Det finns nog flera och även just nu. Scientologerna är emot psykiatri och infiltrerar gärna en sajt som Viska.

sv.wikipedia.org/wiki/Infiltrering
Last edit: 5 år 9 månader sedan by Geta.
Mer
5 år 9 månader sedan #1074928 av Utomjordingen
Svar från Utomjordingen i ämnet Viska!
Jag är helt opartiskt/diplomat - det är bara jag och mig själv! Jag bara ventilerar om mina vanföreställningar... .