Viska!

Mer
5 år 9 månader sedan #1074955 av krokus
Svar från krokus i ämnet Viska!
Geta verkar få stå ut med en hel del... Jag såg i Skriklådan om en svettig underklädesbild, som Geta fick via pm. Skumt! Jag har absolut för mig att Geta inte vill ha något förhållande, då hon blir psykotisk av kärlekskänslor. Visst är sex och kärlek inte exakt samma sak, men jag antar att ni förstår vad jag menar.
Mer
5 år 9 månader sedan #1074957 av Geta
Svar från Geta i ämnet Viska!
Den som skickade den sensuella svettiga bilden ska vara cirka 20 år och jag är 65+. Det kan väl var och en förstå att det inte var något allvarligt menat utan mera för att driva med mig. Jag har överreagerat anser Jocke och jag borde ta det med humor. Ready anser att jag mobbat henne. Hon lyser med sin frånvaro idag. Jocke påstår att hon har gråtit floder. Konstigt att hon inte skickar sådana bilder till Jocke och Ready. De ligger närmare i ålder.
Mer
5 år 9 månader sedan #1074959 av Ready
Svar från Ready i ämnet Viska!
Geta,

Jag har inte tagit emot någon bild. Har du så ont av sådana bilder klarar du väl inte heller av att läsa en damtidning som t.ex. Damernas Värld.
Mer
5 år 9 månader sedan #1074962 av krokus
Svar från krokus i ämnet Viska!
Hon kanske är homosexuell, att det är därför som Jocke och Ready inte fick bilden. Eller så är Jocke och Ready avundsjuka på dig, Geta! :)
Mer
5 år 9 månader sedan #1074965 av Geta
Svar från Geta i ämnet Viska!
Var inte oförskämd du också! Jag vet att jag verkar patetisk, när jag reagerade på Lugns bild och chatt. Det var inte bara bilden utan vad som hon skrev. Så går det inte till i Svensk Damtidning. Admin1 tror att hon tillhör scientologerna och vill tråka ut oss här på Viska så vi slutar med sajten.
Mer
5 år 9 månader sedan - 5 år 9 månader sedan #1074966 av Utomjordingen
Svar från Utomjordingen i ämnet Viska!
Lugn, tog kontakt med mig personligen och ville visa hur fin hon var och jag hade inget emot det utan jag sa att hon är jättefin! Jag tog inte det bokstavligen/personligen och kan se mellan fingrarna att hon ville ingen illa utan bara väl. Förresten, när man är runt 20 år gammal så kan man skena iväg mer än gamla! Gamla människor är mer känsligare för sånt än unga människor... .
Last edit: 5 år 9 månader sedan by Utomjordingen.