Tack för Viska

  • PsychoWard
  • Besökare
  • Besökare
4 år 4 månader sedan #1209283 av PsychoWard
Svar från PsychoWard i ämnet Tack för Viska
Jesus kan även använda poliser för bra saker.
Mer
4 år 4 månader sedan #1209342 av wasp
Svar från wasp i ämnet Tack för Viska
Googlade på schizofreni och hittade viska av en slump 2007. Dröjde till 2008 innan jag regade mig.
Mer
4 år 4 månader sedan #1209343 av notwoodstock2
Svar från notwoodstock2 i ämnet Tack för Viska
Kom nog in 2008, början, också.
Mer
4 år 4 månader sedan #1209348 av Nissegossen
Svar från Nissegossen i ämnet Tack för Viska
Av någon anledning hittade jag viska och försökte bli medlem, det gick inte som jag hade tänkt blev inte medlem, men i samma vecka hade jag en tid till min läkare, han sade kolla in viska.se verkar vara en bra sida. Kommer hem mejlar Admin det var 12 nov 2004 jag blev medlem resten är historia.

liten aktivitet fattade skriver ingen läser ingen, började mata viska.se med texter jag tidigare något före varpå skrivandet på viska.se kom igång att jag gjorde det var avgörandet för viskas fortsatta existens det lossades många snören runt många fingrar numera är mitt skrivande kanske rent av är kvarnstenen runt halsen på viska, usch nej fy sjutton, vad hemskt

Finns numera här viska.richardhandl.com/index.php Viska 3.1 om schizofreni forum
Mer
4 år 4 månader sedan #1209383 av 1Dave
Svar från 1Dave i ämnet Tack för Viska
Hittade Viska när jag fick reda på min diagnos och sökte på Schizofreni. Glad för det.

/Dave
Mer
4 år 4 månader sedan #1209398 av Admin1
Svar från Admin1 i ämnet Tack för Viska
För länge sedan tänkte jag ersätta Viska-gubben med en annan symbol, men det blev jätteprotester. Viska-gubben fick vara kvar.