Tack för Viska

  • Jocke
  • Offline
  • Jubelhedersmedlem
  • Jubelhedersmedlem
  • raka spåret är enklare än kringelikrokar!
Mer
4 år 2 månader sedan - 4 år 2 månader sedan #1232367 av Jocke
Svar från Jocke i ämnet Tack för Viska


Har fortfarande ingen bra ställe att lägga mina icke bildtrådsmässiga element någonstans, utan jag får improvisera och lägga in bilderna på reella platser vilket inte alltid är så lätt.

Vars är världen på väg?
Last edit: 4 år 2 månader sedan by Admin1.
  • Fantasio
  • Författare till inlägg
  • Offline
  • Jubelhedersmedlem
  • Jubelhedersmedlem
  • Ich bin der Bub vom Thüringen
Mer
4 år 1 månad sedan #1239976 av Fantasio
Svar från Fantasio i ämnet Tack för Viska
En dag utan Viska är en tråkig dag. Vilken tur att vi har Admin1. Han har forumet som hobby och jag (och kanske ni) har det som tidsfördriv. Nästan allt som jag kan om schizofreni har jag lärt mig här. Jag googlar ibland, men det är mest Wikipedia och 1177 jag är inne på och de uppdateras ju inte. Här spenderar jag lätt flera timmar om dagen och gör det med glädje.
Mer
4 år 1 månad sedan #1239990 av wasp
Svar från wasp i ämnet Tack för Viska
Har viska som tidsfördriv och nyheterna som infokälla
Mer
4 år 1 månad sedan #1240015 av Nissegossen
Svar från Nissegossen i ämnet Tack för Viska

Fantasio skrev: "Admin1 intervjuades för psykosregistret." Vore kul att veta mer. Jag saknar pilen längst ned i nyhetsbrevet som skrollar upp åt en.


På tangentbordet till höger över pilarna har du knappar längst ned åt höger har du page down, knappen ovanför är det page up, där väljer du Page up då åker texten upp snabbt, du hinner inte med

Finns numera här viska.richardhandl.com/index.php Viska 3.1 om schizofreni forum
Mer
4 år 1 månad sedan #1240027 av zoegas
Svar från zoegas i ämnet Tack för Viska
Viska är bra, men här finns inte många tjejer som är snygga.

Åk hem, Packa och lämna planeten!

(╯°□°)╯︵ ┻━┻
Mer
4 år 1 månad sedan #1240047 av Nissegossen
Svar från Nissegossen i ämnet Tack för Viska

zoegas skrev: Viska är bra, men här finns inte många tjejer som är snygga.


Alla är människor och du är inte så förbannat snygg du själv, ta ned dig själv från din ballong du sitter i, ta ned dig själv på jorden, rekommenderas

Finns numera här viska.richardhandl.com/index.php Viska 3.1 om schizofreni forum