MIN BROR ÄR DÖD

Mer
17 år 6 månader sedan #52127 av Tikki
Svar från Tikki i ämnet MIN BROR ÄR DÖD
Vila i frid.
Mer
17 år 6 månader sedan #52139 av erco
Svar från erco i ämnet MIN BROR ÄR DÖD
Jag är jätteledsen. Jag skulle vilja att hans minne bevarades och att hans inlägg på Viska fanns kvar för eftervärlden.

Många kramar.
Mer
17 år 6 månader sedan #52172 av tryskey
Svar från tryskey i ämnet MIN BROR ÄR DÖD
jag beklagar.
tänker på erco.
Mer
17 år 6 månader sedan #52176 av micke sd
Beklagar det inträffade. Jag tror att Eric snart får reinkarneras i en ny kropp någonstans och det "bara" är hans kropp som kommer att läggas i graven.

Varma hälsningar ! Känner för er i sorgen !
  • Frankie
  • Besökare
  • Besökare
17 år 6 månader sedan #52184 av Frankie
Svar från Frankie i ämnet MIN BROR ÄR DÖD
Äh, det är bara en fejk!
Förstår ni inte det.

Believe me, jag har varit på många message boards genom åren
och regelbundet var det folk som skrev att de var döda bara
för att väcka uppmärksamhet!

Det gäller att vara sann här på Viska och säga vad man tycker.
Detta är min åsikt, hata mig om ni vill.
  • Jocke
  • Offline
  • Jubelhedersmedlem
  • Jubelhedersmedlem
  • raka spåret är enklare än kringelikrokar!
Mer
17 år 6 månader sedan #52204 av Jocke
Svar från Jocke i ämnet MIN BROR ÄR DÖD
Nä men du, Frankie! Att fejka en död är mycket allvarligt! Tror man att man kan skämta så om döde?, utan att ha läst ercos inlägg är illa ute. En allvarlig man kan inte skämta så lättvindligt om döden! Det infinner sig en viss ton Frankie, när döden är närvarande, du behöver inte slå ifrån dig, din reaktion är naturlig!

Men det är det som är problemet med dagens samhälle, döden känns onaturlig! Förr hade man ju likvak, men du Frankie, vi förutsätter här på viska, vilka vi kan ta som skojare!

Om Nisses avatar dyker upp, och det meddelas att han vore död, så skulle det låta overkligt! Vi alla vet att han är en stor skämtare, vid vilket inget är nog allvarligt, för att det inte ska kunnas skämta om det!

Men i Eriks fall, knappast! Eller är jag en så dålig människokännare, att jag har gjort ett misstag?

Vars är världen på väg?