Hyckleri

  • ingrid64marie
  • Författare till inlägg
  • Besökare
  • Besökare
3 år 11 månader sedan #1251892 av ingrid64marie
Hyckleri skapades av ingrid64marie
Tydligen är du själv undantagen från den regeln, vem vad det som hängde ut Nissegossen, JO DU; så kom inte med några jävla predikningar om det vi diskuterar Clean och jag, vi diskuterar inte utifrån att kränka Geta snarare förstå, varför det utrinner ifrån , sen är Clean ärlig och säger att det var han som börja ,men ska det vara Okej enbart för Geta och dig att hacka,befinner ni er i egen division eller vad menar du du får baske ta mig förklara dig och inget skit om att Nissegossen behöver vakna och inse att det är en vanföreställning för det är min själ ingen giltig förklaring, undanber mig den sortens pekpinnar ovligt Fuch censur när du själv gjort på det sätt du gjort mot Nissegossen, JÄVLIGT FULT GJORT VAR DET!!!!!
Mer
3 år 11 månader sedan #1251894 av Moderator1
Svar från Moderator1 i ämnet Hyckleri
Vi har nästan nolltolerans mot personangrepp därför låste jag, Moderator1, tråden. Det som står i forumet lagras i åratal, så det är inte bra med personangrepp.

Om Admin1 inte tycker det var bra, kan han låsa upp den igen.
Mer
3 år 11 månader sedan #1251970 av Admin1
Svar från Admin1 i ämnet Hyckleri
ingrid64marie,
Du har bara varit medlem i ett år. Jag har varit här 17 år. Eftersom du inte har hela bilden är det svårt för dig att göra en rättvis bedömning. Allmänt sett är Viska känt för ett snällt forum jämfört med andra forum. Det hela började med att Nissegossen lämnade sajten för att de flesta inte trodde på att han var hackad. Nissegossen kräver att bli trodd till 100 %. Ingen annan har sådana krav.