Notifikationer

Mer
3 år 10 månader sedan - 3 år 10 månader sedan #1264360 av Inwatto
Svar från Inwatto i ämnet Notifikationer
Kan inte direktlänka till Ämnesprenumerationer, men klicka på Profil i Forum och välj fliken Prenumerationer så ser du vilka ämnen du får notifikationer på och kan stänga av dom genom att klicka i boxen längst till höger på varje rad och välja Åtgärd:Avsluta prenumeration.

För att inte få fler prenumerationer tillagda, behöver man se till att inte klicka för "Meddela mig om eventuella svar i detta ämne" som syns nedanför snabbsvarsrutan. Tror man kan ändra om det ska vara förkryssat genom att välja Nej i rutan "Välj prenumeration som standard" som finns om man väljer Redigera (längst upp till höger på Profilsidan) och väljer fliken "Forum settings".

Krångligt? Näää.

Prata inte med hat i munnen!
Last edit: 3 år 10 månader sedan by Inwatto. Orsak: Tagit bort länk som inte fungerade, suck
Mer
3 år 10 månader sedan #1264361 av Geta
Svar från Geta i ämnet Notifikationer
Har gjort samma misstag och klickat i fel ruta.
Mer
3 år 10 månader sedan #1264407 av Amandara
Svar från Amandara i ämnet Notifikationer
Ok tack. Har mekkat lite nu och hoppas det blir bra.
Mer
3 år 9 månader sedan #1271575 av Lejonhjärta
Svar från Lejonhjärta i ämnet Notifikationer
Viska borde verkligen ha någon slags symbol på sajten som visar om någon citerat en i någon tråd. Som det är nu, så missar man ju det väldigt lätt... vilket är synd.
Mer
3 år 8 månader sedan #1271664 av Nissegossen
Svar från Nissegossen i ämnet Notifikationer

Amandara skrev: Jag får en massa notifikationer om nya inlägg på vissa av viskas trådar. Mailboxen fylls snabbt. Hur blir jag av med det?


Det kan vara att du har prenumererat på att följa en tråd varje sådan kommer till din E-post då någon lagt in skrivet efter varje nytt inlägg i tråden då följer en blå länk med klicka på den. Då kommer du till tråden i forumet, överst klickar du på åtgärder högst upp ovanför tråden sluta prenumeration då slipper du den påminnelsen

Finns numera här viska.richardhandl.com/index.php Viska 3.1 om schizofreni forum