Vad hände med viska igår??

Mer
3 år 7 månader sedan #1282158 av Admin1
Svar från Admin1 i ämnet Vad hände med viska igår??
Jag förstod direkt vad som hänt. Men det tog några timmar att få besked från webbhotellen. Jag blev tvungen att flytta domänen en andra gång och då fungerade det. Men det tog lång tid för de som har hand om svenska domäner hade problem själva.
Mer
3 år 7 månader sedan #1282164 av Amandara
Jag tycker att det här hotandet om att admin ska lägga ner viska pang bom är jobbigt. Jag tror admin är empatisk och förutaeende att förvarna.
  • Jocke
  • Offline
  • Jubelhedersmedlem
  • Jubelhedersmedlem
  • raka spåret är enklare än kringelikrokar!
Mer
3 år 7 månader sedan #1282167 av Jocke
Svar från Jocke i ämnet Vad hände med viska igår??
För mig är viska en viktig stöttepelare, jag kollade på mobilen på jobbet då stod det att viska hade avslutat sitt domännamn! Sedan kom jag hem och kontaktade två viskamedlemmar, den ena sade att den var inloggad, det var vid två-tiden kanske? Sedan kontaktade jag den andra, denne hade då som jag kollat och såg en text om att viska ligger nere antagligen för en uppgradering, då vart jag lugnare. Men hade webbläsaren verkligen betydelse i sammanhanget?

Vars är världen på väg?
Mer
3 år 7 månader sedan #1282168 av krokus
Svar från krokus i ämnet Vad hände med viska igår??
Igår när Viska inte fungerade försökte jag maila Admin1, men mailet studsade.

En fråga till Admin1: har Viska bytt webbhotell igen? Varför?
Mer
3 år 7 månader sedan #1282172 av Fantasio
Jag kontaktade en medlem via Facebook och han sa att forumet låg nere för honom också. Jag tittade på en film för att fördriva tiden.
Mer
3 år 7 månader sedan - 3 år 7 månader sedan #1282211 av Admin1
Svar från Admin1 i ämnet Vad hände med viska igår??

krokus skrev: Igår när Viska inte fungerade försökte jag maila Admin1, men mailet studsade.

En fråga till Admin1: har Viska bytt webbhotell igen? Varför?

Vi hade Inleed efter One.com, men Inleed ville förbjuda att skicka ut nyhetsbrevet för oss. Därför byttes webbhotell en gång till.
Mailet studsade för att domänen inte fungerade - då ryker både hemsida och mail. Första gången detta händer.

En del trodde att Viska var nedlagt, eftersom den inte fungerade. Men läggs Viska ner meddelas detta i god tid i förväg och inte abrupt.
Last edit: 3 år 7 månader sedan by Admin1.