Har admin1 mer rättigheter än oss andra?

Mer
3 år 3 månader sedan #1310713 av Geta
Jag förstår inte varför Viskas medlemmar inte förstår att Viska måste ha spamskydd?
  • Pimed
  • Besökare
  • Besökare
3 år 3 månader sedan #1310719 av Pimed
Svar från Pimed i ämnet Har admin1 mer rättigheter än oss andra?
Spamskydd är det bästa för vi ska få behålla viska. Vad är det då egentligen vi diskuterar? Poänglös diskussion.
Mer
3 år 3 månader sedan #1310723 av Vittrad
Spamskyddet är nödvändigt om vi inte vill att samma problem ska uppstå igen. Ser inget fel med att ha det som det är nu.
Mer
3 år 3 månader sedan #1310726 av mopa
Har inga problem med spamskyddet. En minut går fort.
Mer
3 år 3 månader sedan - 3 år 3 månader sedan #1310729 av Richard

Geta skrev: Under den veckan fick vi abstinensproblem och klättrade på väggarna. Hur ska det bli när Admin1 lägger ner Viska vågar jag inte tänka på. 

Om admin skulle lägga ned Viska, så skulle jag kunna tänka mig att ta över, istället för att det släcks ner. Fast då måste jag lära mig Jomla eller vad det heter. Om ingen annan är beredd att göra det.
Last edit: 3 år 3 månader sedan by Admin1.
Mer
3 år 3 månader sedan - 3 år 3 månader sedan #1310734 av Admin1

krokus skrev: Admin1,
Det jag skrev var inte menat som kritik mot dig. Utan det var mest en undran om samma funktion på forumet finns nu också, bara att jag inte har hittat den. Du behöver inte bli sur! :?
 

Allt finns inte som fanns i det gamla forumet, som var extremt svårt att administrera. Någon beskrev det som man måste vara Nobelpristagare för att klara av det. Det nya forumet är mycket enklare.Men vissa saker kan man räkna ut själv som hur många postningar per dag man gör. Ibland slinker det igenom en spammare. Brukar hända ett par gånger per år.
Last edit: 3 år 3 månader sedan by Admin1.