viska..vilken fin sajt

Mer
16 år 10 månader sedan #80876 av Isa-Alise
Svar från Isa-Alise i ämnet viska..vilken fin sajt

Nissegossen skrev: Den andra som vi har att tacka för den här sajtens beteende mot folk som söker sig hit, är Isa-Alise, som numera tyvärr inte skriver här så ofta! Jag saknar henne! Hör du det Isa-Alise?


Tack!!!

Viska är en underbar sajt... och vi gör den bra tillsammans... inte minst du, Nissegossen, bidrar till den goda stämningen... och Admin gör ett fantastiskt jobb... men alla behövs här... vi är många som skriver... och alla tillsammans skapar detta fina forum!!! Kram till er alla viskare!!!
Mer
16 år 10 månader sedan #80878 av Isa-Alise
Svar från Isa-Alise i ämnet viska..vilken fin sajt

Balder skrev: Denna sida (Viska) är just ett tecken på det kamratskap som jag tror är oerhört viktigt för oss alla att få ta del av - i många olika former. Detta forum är ju det mest öppna och frispråkiga som finns på svenska (tror jag), ingen censurerar oss även om vi skriver negativa och tråkiga saker då vi känner oss ledsna. Istället får vi ett stöd av alla andra kamrater som kommer med goda tips och råd. Det är ju så livet skall fungera, man skall få hjälp av mer erfarna medmänniskor för att kunna gå fram i livet.

Så tack mästarna (Admin, Nisse och Isa-Alise) och tack medmänniskorna (ALLA andra, ingen nämnd och ingen glömd).

Vi är underbara - tillsammans!

:)


Vi värmer varandra med vänliga ord... visst är vi underbara - tillsammans!!!
Mer
16 år 10 månader sedan #80979 av Admin1
Svar från Admin1 i ämnet viska..vilken fin sajt
Det är alltid trevligt när sajten blir uppskattad så här. Det sporrar en att driva sajten vidare till varje pris. Jag tycker själv inte att jag är så betydelsefull för sajten egentligen utan att det är väldigt många som medverkar faktiskt genom att tillföra innehåll genom att posta här.

Kanske sajten är den enda verksamheten i landet som helt styrs av personer av schizofreni utan medverkan av andra? RSMH finns ju visserligen, men där finns ju massor av andra sjukdomar representerade, som inte har lika besvärliga funktionshinder, som schizofreni.

Många andra gör en stor insats här, som Nissegossen, Isa-Alise, Geta, PSR, Jocke, Inwatto och Niklas för att nämna de vanligaste, men det finns många fler också.