Ditt första intryck av sajten?

Mer
16 år 9 månader sedan #84147 av Bitte
Jag snubblade in här när jag började frenetiskt läsa om schizofreni och det ångrar jag inte. Det är en mycket trevlig stämning här. Det har hjälpt mig i många situationer.
  • vnv
  • Besökare
  • Besökare
16 år 9 månader sedan #84158 av vnv
Svar från vnv i ämnet Ditt första intryck av sajten?
Minns inte hur jag hittade till Viska. Det kan ha varit via Berny Pålsson´s hemsida, Berny Blue.....
Jag fastnade för sidan direkt och tyckte det var intressanta diskussioner om psykisk ohälsa.
  • JTL
  • Besökare
  • Besökare
16 år 9 månader sedan #84159 av JTL
Svar från JTL i ämnet Ditt första intryck av sajten?
Jag får intrycket av att det är en seriös sida där man kan diskutera psykiska sjukdomar främst schizofreni då men även andra vardagliga saker och att det vi bryr oss om varandra ger råd och tips.

Det är lite lustigt hur jag hittade hit. Jag höll på att utbildada mig till undersköterska på komvux (kommer inte ihåg vilket år) men då höll vi på att läsa om psykiska sjukdomar och jag behövde veta mer om psykos sjukdomar m.m. då snubblade jag av mistag över denna sida.
Något år senare blir jag själv sjuk och kommer på att viska finns så man kan diskutera om sin sjukdom och få lite tröst.
  • Frankie
  • Besökare
  • Besökare
16 år 7 månader sedan #89370 av Frankie
Svar från Frankie i ämnet Ditt första intryck av sajten?
Trevlig stämning och bra människor.
Mer
16 år 7 månader sedan #89378 av Admin1
Jag har varit med sedan du hade sajten på passagen.se. Skriver man in adressen dit så länkas man automatiskt hit. Det var så jag hittade hit.
Mitt första intryck var att den här sajten var mycket proffsigare än den gamla.
Mer
16 år 7 månader sedan #89389 av Sylviaplath
:dans .