Psykiatri är biologisk och kemisk krigsföring

Mer
15 år 2 månader sedan #183594 av skord
jag förvånas nästan aldrig. men försöker andas och blir förvånad

niklas förvånas du av nåt?
Mer
15 år 2 månader sedan #183597 av Drummer
Vet du vem Karl Brandt va Niklas som utförde massa expriment på människor, även Joseph Mengele. Har du märkt att det finns facistoda metoder när du legat inlagd eller i öppenvården? Kemikalier kan förstöra mer än hjälpa för vissa.
Mer
15 år 2 månader sedan #183622 av skord
va ska dom svamla om enligt dej niklas?
Mer
15 år 2 månader sedan #186752 av aliasFrollo

Niklas skrev: Personalen (blindstyret Leif på S:t Göran där alla ser i kors) kör idiotin att avsiktligt terrorisera patienten genom att kalla patienten "soldat".


Det låter konstigt. Tilltalade han dig "soldat" eller sade han något i stil med "du är en soldat"? Skulle det kanske kunna vara så att "blindstyret Leif" trodde att det där soldatsnacket skulle vara uppmuntrande på något vis?

Min psykiatriker har enorma problem att förstå sig på mig. Han tycks inte ens förstå så elemtära saker som att injektioner gör ont.

Niklas skrev: Smutstricket "Har du..." är inte mitt. Var vänlig inte använd mig till test för din ja eller nej - fråga. Det borde vara min fråga som ska provas. Annars handlar ju inläggningen bara om din fråga. Så faktum är att jag aldrig varit på sjukhus om min mening, enbart om andras gissningar om vad en tillståndsaktig soldat är såld att sälja.


Jag kanske har allvarliga kognitiva svårigheter, men jag förstår inte vad du frågade efter i ditt första inlägg i den har tråden. Våra åsikter om medicinering, eller om psykiatrins teorier om oss, eller om soldatsnacket?

Niklas skrev: Ja alla psyks förespråkare är nazister eller andra mördare.


Definitionen av en mördare är en person som avsiktligt har dödat någon annan person. Det tror jag inte att majoriteten av "psyks förespråkare" har gjort. Definitionen av nazist är någon som tror på den nazistiska ideologin, och oavsett hur fel den är så är varken alla mördare eller alla som har höga tankar om psykiatrin nazister.

Jag tror att min psykiatriker varken är mördare eller nazist. Däremot kan han vara svår att ha att göra med.
Mer
15 år 2 månader sedan #187223 av aliasFrollo
Vad kallas den där behandlingsformen egentligen? Den verkar varken likna någonting jag stött på i verkligheten, eller någonting jag har läst om innan jag hamnade hos psykiatrin. Är det på något sätt influerat av psykoanalysen, eftersom ni skulle mönstra åt "Sieg Freud"?
  • arija
  • Besökare
  • Besökare
15 år 1 månad sedan #189888 av arija
:mrgreen:
Håller iallafall med faktist i mycket av dessa tankar faktist.
Jag tror i mina tankar ofta att jag är forskningsobjekt, experiment.spioneras på, iaktas, noteras, talas över huvudet på.Fruktansvärt respektlöst.
Jag tycker att psykiatrin ska tala TILL en inte över ens huvud.
Jag tror att psykologi/ Psykiatri är ett av de farligaste vapnen i världen idag och ett utmärkt sätt att kontrollera någon och utöva makt.
Jag skräms av den.
Som tur är läser man att bättringar görs.
Men jag är försiktig.
Psykisk tortyr kan aldrig bevisas?
Detta som vapen är farligt.
Meditera ska jag börja med och finna plats där ingen kan nå, utan mitt godtycke.De är hur som helst människor.
Älska alla människor, även de som beter sig så med experiment etc, varför gör de det.
Men samtidigt, finns här skönhet i världen.Det ses inte oftast för allt det andra, men det finns gott här.
Får ha tro på och till det.
Jag har vetskap i vissa bra saker.
Vetskapen förändrar min verklighet igen.

:hjärta