Otur eller?

  • Kn@sen
  • Författare till inlägg
  • Offline
  • Guldmedlem
  • Guldmedlem
  • Likt Knasen älskar jag att sova!
Mer
19 år 2 veckor sedan #11981 av Kn@sen
Otur eller? skapades av Kn@sen
Ringde öppenvården och frågade när jag skulle få en tid, och hon som svarade bekräftade att de fått remissen, men visste inte vart den tagit vägen och de skulle leta efter den, ringde också arbetsförmedligen eftersom de inte hört av sig, skulle fått en kallelse för ett år sedan, men de hade glömt bort mig. Som grädde på moset frågade de mig vad jag gjort sen jag komm dit för en cirka 16 är sen, fick då en smärre shock. Någon har råkat radera min fil så jag fick dra mig till minnes allt jag gjort under den perioden, helt otroligt vilken tur man har. De verkar göra allt för att bekräfta mina förföljese manier, ska jag tro att staten vill mig illa nu också, undrar hur länge man orkar, kanske bättre att avsluta allt här och nu, men samtidigt, ähhh, vem orkar. Händer sånna saker er alla eller är det bara jag som har otur? eller är det så att någon djävlas med en, måste vara någon i maktposition i så fall.
Mer
19 år 2 veckor sedan #11983 av Nissegossen
Svar från Nissegossen i ämnet Otur eller?
Det där har jag varit med om många gånger! Det känns som någon någonstans inte gillar mig riktigt. Jag brukar kalla en del av mina röster för hjärnlöss, de sitter inuti mig och djävlas med mig. Det är inte människorna runt ikring dig som djävlas, utan det är de där lössen (jmf gärna med potentaten lucifer och ordet lus).

De har trots allt en del att säga till om och de djävlas så fort de kommer åt.

Finns numera här viska.richardhandl.com/index.php Viska 3.1 om schizofreni forum
Mer
19 år 2 veckor sedan #11999 av Admin1
Svar från Admin1 i ämnet Otur eller?
Jag har inte varit med om något liknande, men jag är säker på att det var ren otur. Varken vården eller Arbetsförmedlingen vill dig illa utan det är bara att deras verksamhet inte riktigt flyter som den borde göra. Jag vet många vanliga personer, som t.ex. blivit bortglömda i vården.
  • Besökare
  • Besökare
19 år 2 veckor sedan #12004 av
Svar från i ämnet Otur eller?
Egentligen tror jag inte det är någon konspiration, men saker som kan gå fel gör det verkligen för mig, Jag är väl inte tillräckligt sjuk, så min mapp lägges åt sidan sålänge när det gäller sjukvård. Arbetsförmedligen är en historia för sig. Det enda stället det bara flyter på är försäkringskassan. Men jag bävar för denna månad, bara för att jag skrivit detta komer de säkert strula till det.