Att begära ut sin journal

  • Fantasio
  • Författare till inlägg
  • Offline
  • Jubelhedersmedlem
  • Jubelhedersmedlem
  • Ich bin der Bub vom Thüringen
Mer
14 år 3 månader sedan #267577 av Fantasio
Detta går bra inom sjukvården (även om jag inte vet hur), men tänk om man vill begära ut den från Säpo. Jag tror de kan neka dig att se den. Detta tyder på att den isåfall innehåller explosivt material. Jag är lite nyfiken på om de har papper på mig och vad som eventuellt står i dem.
Mer
14 år 3 månader sedan #267578 av Geta
Svar från Geta i ämnet Att begära ut sin journal
Har du varit en fara för rikets säkerhet?
Mer
14 år 3 månader sedan #267579 av Ready
Svar från Ready i ämnet Att begära ut sin journal
Det är väldigt enkelt att få ut sin journal. Du skriver på ett papper att du vill ha en kopia av din journal och undertecknar med ditt namn. Detta papper lämnar du till din läkare. Du kan även få ut en logglista om du vill.
Mer
14 år 3 månader sedan #267580 av One
Svar från One i ämnet Att begära ut sin journal
Fantasio,

Och varför skulle Säpo ha papper på dig? Det har de ju inte ens på mig :P
Mer
14 år 3 månader sedan #267581 av Inwatto
Svar från Inwatto i ämnet Att begära ut sin journal
Fantasio,

Du kan ju alltid spana in Utlämnande av allmän handling från SÄK[/url:269onqj5]

Jag tror inte man kan bedöma om innehållet är explosivt av att det är sekretessbelagt. De sekretessbelägger nog det mesta. Men, jag har ingen egen erfarenhet av att kontakta SÄK, de är kanske mycket snälla och meddelssamma...

Prata inte med hat i munnen!
  • Fantasio
  • Författare till inlägg
  • Offline
  • Jubelhedersmedlem
  • Jubelhedersmedlem
  • Ich bin der Bub vom Thüringen
Mer
14 år 3 månader sedan #267585 av Fantasio
Svar från Fantasio i ämnet Att begära ut sin journal
Säpo kartlägger till höger och vänster, bokstavligt. Kolla bara på exemplet Proletärens FF, en fotbollsklubb i Göteborg. De hade Säpo efter sig. Har en ingift i släkten som är involverad i KP (Kommunistiska Partiet) och han är med största säkerhet registrerad hos Säpo och kanske åker jag med av bara farten, på grund av umgänge med honom.