Psykiskt sjuka får sämre vård

Mer
13 år 10 månader sedan #306465 av Nissegossen
Välkommen, så här på förkvällen till viska.se EPA! Allt gott till dig!

Finns numera här viska.richardhandl.com/index.php Viska 3.1 om schizofreni forum
Mer
13 år 10 månader sedan #306466 av Geta
Det är väldigt bra att minska drastiskt på kolhydrater när man har
diabetes. Fast det vill läkarvetenskapen inte erkänna.
Man tar ingen hänsyn till diabetikers egna erfarenheter.
EPA, vad är det som du gör reklam för?
Jag blir inte klok på vad du har för budskap i ditt inlägg?????
Mer
13 år 10 månader sedan #306469 av Nissegossen
Jag som har anlagen, men inte fått diabetes, lever redan med kolhydrat fattig kost, bara för det är enklare att göra, istället för att skala potatis eller koka ris till maten.

Förövrigt Geta så är vitt ris inte bra, det stod i någon tidning jag läst idag på webben....
Det är alltså bättre med råris och det innehåller allt för att kunna överleva enbart på det, som frisk person förövrigt!

Bra ur överlevnadssynpunkt!

Ps; Hittade något om det;
Vitt ris[/url:nic6l1dk]

Finns numera här viska.richardhandl.com/index.php Viska 3.1 om schizofreni forum
Mer
13 år 10 månader sedan #306470 av Geta
Läkarvetenskapen och diabetessjuksköterskor envisas med att
man ska äta kolhydrater vid diabetes oberoende av vad diabetikerna
själva har för erfarenheter.
Det har gått prestige i detta.
Mer
13 år 10 månader sedan #306583 av Geta
Kommentar från Schizofreniförbundet[/url:18y3qz7o]
Mer
13 år 10 månader sedan #306593 av Nissegossen
Bra inlaga mer sådant och på tal om de miljarder som plöjts ned i psykiatrin i form av riktade pengar har vi inte sett skymten av! De går rätt in i den allmänna budgeten! Här har absolut inte regering och riksdag gjort någon närmare analys om vart pengarna tagit vägen egentligen!

Nej, ge de sjuka pengarna i handen istället och i de fall de inte sköter sin ekonomi, så låt en god man ta hand om dem på bästa sätt!

Finns numera här viska.richardhandl.com/index.php Viska 3.1 om schizofreni forum