Hota ingen psykiater eller personal på psyk

Mer
12 år 5 månader sedan #442005 av tekopp
Jag har fått reda på detta den dåliga vägen. En del vänner från psyk har hamnat på rättpsyk och rekommenderade mig att aldrig hota en läkare. En person hade suttit nästan ett år på rättpsyk för ett simpelt hot mot en psykiater.

Han berättade mycket om rättpsyk så det heter duga.

Fråga mig om rättpsyk. Jag vet en hel del.

Kort och gott undvik rättpsyk under alla omständigheter. Ingen utifrån hör er skrika om ni förstår vad jag menar. Ni blir nerdrogade och sen bortglömda. Rättigheter är i princip noll.

Heja Karl XII!
Mer
12 år 5 månader sedan #442009 av Ready
tekopp,

Kan du rekommendera någon bra bok om frimureri?
Mer
12 år 5 månader sedan #442045 av björk
jag har en förvaltare han har hård hand om mig.

Ett substitut för Rättspsyk..? Eller ett hinder att komma ditt ?

jag har väst lite kort till boendestödet

to.m. det räckte för att få en massa Rabbalder hos läkare o annan sjukvårdspersonal.

Sen bor jag i lägenheten underst av nio lägenheter där jag som psyksjuk har allt ansvaret.
Min lägenhet e billigast jätte billig. Glöm då inte att jg bor i jätte fint bostads område.
Lägenheten bredvid mig är köpe lägenhet det är alla föresten utom min då.
Den köpte han för 700.000 tror jag. Dåliga promiser i såna fall på min lägenhet. Jag har säkert vad gäller inbrottstjuvar.
Misshandel o liknande.

Men lugnet o friden är totalt noll obefintlig. Jag har dåliga vanor med kring alkohol Jätte-stort kaffe intag :jump .........

jag fick dessutom om målat ett helt bostads område me antydan på mig ett slag ord bara för att jag spelat gitarr och haft ett "VÄRDE-LÖST" boendestöd som inte hjälpte mig, utan stjälpte mig.....

Jag är otroligt instabil o skör eller har varit ännu mer....... En kille ha separerats från systern då Han Begåt otukt.
Han har försåt mot mig då den som ritade bone då i hela bostads området sen blev han kallad bone i skolan och han fick sluta skolan. Mamman bor med systern och pappan tittar till brodern då o då. Han har jätte tung panik Ångest. Han böllar en tredje del av tiden han e där. När han inte böllar skriker Han med kompisar o bankar i väggar medans dom spelar data spel. Skit skit skit obehagligt. Och hon som bor ovanför mig jobbar hela tiden. Och använder lägenheten som tält. Svinjobbigt det med. Jag har ingen utomstående att förankra något med bara pappa som e schizotyp. Som e tillsammans med en Svin Jobbig Subba.


Sen ovanför de här är allt rikitat mot mej iochmed att han måla in mej. Jag har allt ansvar som psyk sjuk.
Jag skall bära han med panikångest som bara e otacksam o svindyr i drift bara förstör o fungerar parasitaktigt. Hon ovanför mig våldtar mig med sitt "Hor Jobb" som kassörska på varuhus.

Jag har allt ansvar........ Att lugna ner allt och tänka på sig själv finns inte. Schizotyper är omöjliga att ha att göra med.
Sen gjorde min pappa mig beroende av honom för alltid med ca 30 utlands semestrar 8 år tävlande i badminton.
13 års umgänge sport nördigt med kompisar konstant nån stopp. 15 års slö tittande på tv 5 timmar per dag 15 års data spelade 5 timmar per dag.
Allt detta gjordes med schizotypen.


Då har man inte han att tillgå men man är ändå bunden till han.

Allt detta i redan kaoset. Ingen som lyssnar på en. Boende stödet lyssnar inte dom har jag inte kvar ens. Träfpunkten FÖRSVANN !
Där var jag 5 dagar i veckan full tid nästan i 5år. Den försvann.

Många vill se maj DÖD. Och kämpar allt vad de har mot mig. Då jag är en kraft mot trevliga banor.
Då skall jag ha allt ansvar och om ja misslyckas krossas alla mina drömmar.
Därför har jag post stress.

Admin har räddat mig med sitt Viska. Det har varit ALLT FÖR MIG. jag har inte haft något annat. bara låta sig våldtas här är ingen lösning.


Så allt det som jag har rabblat upp här är viska boten till.
Viska ar totalt förgyllt mitt liv ända in till benen. Jag kan i princip dö glad o lycklig tack vare det det är sant.

Och tack vare viska kan jag bli glad 2 gånger i veckan med att köpa öl cigarr cigaretter kaffe kaffegrädde kanske någon bulle plus mat.
o ha det som fest. Jag är en otroligt stark kraft fram och hjälper nog många. Jag tänker inte man mot man kompisar jag tänker politiskt i mitt anförande. Under tiden som jag vatt på viska har jag bärt upp flera flera enheter i ett väldigt kritiskt skeende. Jag hjälpte ett bageri att bli miljardärer tack vare mig. Jag kan bära upp den svaga under väldigt goda grunder och promiser att kunna göra det oxå tack vare viska.

Så jätte jätte många blir hjälpta av mig. Han ritade på ett lite tragi komiskt sätt så de blev allt eller inget så de blev allt nu är alla moderater med sjukdoms förmån att de har "charm" till psykvården o sjukvården. Lungan i hela malmö hjälpte jag.


Och här är det viska som hjälpte mig. Så viska Hjälpte mig att hjälpa andra...... Svin mycket då !.........






Alternativet manodepressiv o schizofren på rättspsyk som looser............................
Detta var en bra tråd men jag vill tacka admin för att jag kan tom DÖ GLAD !!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
o slippa rättspsyk !!!.......................
Mer
12 år 5 månader sedan #442046 av björk
Nu tänker jag ta bort min förvaltare o köpa en sån.........





Så det verkade ordna sig för mig pust !......... :va?
  • trance
  • Besökare
  • Besökare
12 år 5 månader sedan #442079 av trance
vad tråkigt att tekopp ska få sin tråd, som är seriös och viktig, nerspammad av en massa skit.
Mer
12 år 5 månader sedan #442084 av Admin1
Man skall nog inte hota någon om man har schizofreni i och med att man då kan bli dömd till rättspsyk och därmed inlåsning på obestämd tid. Värst att hamna där är det nog om man har en instabil sjukdom eller om man är fientlig till psykiatrin. Blir man ovän med personalen på rättspsyk är det nog svårt att bli frisläppt. Fientlighet tolkar de säkert som ett psykossymptom, vilket det i och för sig också kan vara.