Tvångsinlagd och kittlad av personalen!

Mer
9 år 5 månader sedan #702917 av moisen

Geta skrev: Ja, jag funderar på om det är ett medvetet sätt, för att du ska få kontakt med din kropp, moisen.
Det står kanske i deras behandlingsriktlinjer att de ska göra så. De senaste åren har jag råkat ut
för att vårdpersonal hållit mig i handen vid operation och besvärlig behandling hos tandläkare.
Det är något nytt för mig, men är kanske är ett uttänkt sätt att bemöta patienter.


Hur menar du få kontakt med sin kropp? ;) genom att kittlas eller hur tänker du??
Skönt att veta att jag inte är den ända som blivit det hihi :)
Mer
9 år 5 månader sedan #702919 av Geta
Det jag tänker är att om man är anorektiker brukar man väl ha störd kroppsuppfattning.
Mer
9 år 5 månader sedan #702921 av moisen
Jo ja det är sant!
Mer
9 år 5 månader sedan #702934 av Nissegossen
Hej och välkommen moisen!

Finns numera här viska.richardhandl.com/index.php Viska 3.1 om schizofreni forum
Mer
9 år 5 månader sedan #702951 av koi
Välkommen. Jag blev inte kittlad när jag var inlagd. Däremot fick jag en panikattack och en skötare höll handen på mitt ben och då kände jag mig lugnare.
Mer
9 år 5 månader sedan #702964 av tequilarose
När jag första gången hamnade på psyk fick jag fort lära mej att slicka deras röv ordentligt rent under tiden som de sket på mej... Sen efter några år av rövalickande fick jag ordentligt nog bet jag ifrån ordentligt så dem satte en sociopatiskt diagnos på mej så fick jag komma ut och än idag skakar de vid tanken på mej antingen av ilska för all psykisk lidande eller ångest och så vidare.