Det bästa med att vara inlagd

Mer
7 år 6 månader sedan #876781 av fredrikmatsson
Jag vet att det bästa för mig med att vara inlagd är att tjata på att få träffa läkaren. Sedan träffar jag läkaren och tjatar om mer medicin. Att tjata om mer medicin är det bästa med att vara inlagd.

Jag tjatar om mer medicin för att 30 läkare under 10 år har skrivit ut för lite medicin alltid så att jag alltid har mått skit.
Mer
7 år 6 månader sedan #876829 av Nissegossen
Snälla vän vill du vara neddrogad och gå omkring som en zombie? De kan droga ned dig ja, men kom ihåg att då har du nästan ingen tankeförmåga heller och går omkring som ett vandrande vrak! Avstå och lär dig hanterar rösterna och de syner du ev ser och ha mer kvar utav ditt intellekt. Ta rösterna med jämnmod och prata tyst inom dig med dem, så kanske du upptäcker att det är en hel del fördelar med dem. Har du inte snackat tyst inom dig med dem, ta och pröva det.

Finns numera här viska.richardhandl.com/index.php Viska 3.1 om schizofreni forum
Mer
7 år 5 månader sedan #879004 av Richard
Det bästa är att man inte behöver tänka på något. Sist, i april låg jag inne för akut stressreaktion Hade haft bråk med polisen o hyresvärden. Det var efter jag hade fått besked om att jag skulle vräkas. Men efter 5 dagar så var jag lite uppladdad o orkade ta i tu med det, t.ex. koppla in advokater o sånt. O det slutade ju bra!
Mer
7 år 5 månader sedan #879007 av Geta
Svar från Geta i ämnet Det bästa med att vara inlagd
Ja, man får en respit, då man är inlagd. Det är som en sorts asyl.
Mer
7 år 5 månader sedan #879013 av Amandara
Det bästa med att vara inlagd är att man får förhoppningsvis bra mediciner och avhållsamhet från att dricka alkohol och att eventuellt göra dumma saker
  • Fantasio
  • Författare till inlägg
  • Offline
  • Jubelhedersmedlem
  • Jubelhedersmedlem
  • Ich bin der Bub vom Thüringen
Mer
7 år 5 månader sedan #879046 av Fantasio
Att vara utan alkohol är ju bra. Jag hade permis en lucia o drack som vanligt efter en periods vård. Vad sjuk jag blev, vad jag kräktes.