HEJ.

Mer
19 år 8 månader sedan #2878 av Hanna_Norr
HEJ. skapades av Hanna_Norr
Tänkte bara berätta att jag lever, om det är någon som bryr sig...Jag har min första permision idag, efter två jobbiga veckor på sluten psykosavdelning...Det är skönt att vara hemma men jag vet att jag ska tillbaka till alla dårarna imorgon...Är osäker på hur länge de tänker hålla mig den här gången, men kanske mår jag plötsligt bättre....Rådande ambivalens gör det omöjligt för mig att gilla/ogilla min läkares remiss.
Vi får se vad som händer....

Hej Syster Ophelia.
Hej Abzu, kom och hälsa på vet ja!
Hej alla andra, Maran och Stackars Scorn.
Blev Scorn inlagd?
Hej admin och ensamvargen + Johan
Mer
19 år 8 månader sedan #2880 av Vargen
Svar från Vargen i ämnet HEJ.
Hej Hanna_Norr! Det var roligt att du postade igen, jag började undra lite hur det går där. Jobbigt att vara där det är rörigt(om det är det). Får väl hoppas att du i fortsättningen också ska må bättre.

tillägg:
När ska du bli utskriven? Eller kanske det inte är bestämt ännu,
Mer
19 år 8 månader sedan #2881 av Admin1
Svar från Admin1 i ämnet HEJ.
Hej, Hanna_Norr!

Kul att höra av dig. Hoppas att du blir utskriven snart. Eftersom du fått permission så verkar det lovande. Jag vet inte hur det är med scorn, men hon har inte postat på länge, så hon kan också vara inlagd. Du kan väl förresten göra lite reklam för sajten på avdelningen?

Admin
Mer
19 år 8 månader sedan #2890 av Johan
Svar från Johan i ämnet HEJ.
Hej Hanna_Norr!

det måste vara skönt att få permission. Förhoppningsvis blir du snart utskriven!
Mer
19 år 8 månader sedan #2892 av Abzu
Svar från Abzu i ämnet HEJ.
Hej Hanna!

Skönt att ha lite permis och komma hem kan jag tänka mig.
Hoppas att du blir utskriven snart och att du mår bättre : )
Mer
19 år 8 månader sedan #2909 av Admin1
Svar från Admin1 i ämnet HEJ.
Hanna_Norr,

Jag gissar att Scorn är inlagd. Jag skickade ett e-mail till henne igår, men jag har inte fått något svar ännu.

Admin