Att tänka på när du skaffar en kp

Mer
6 år 3 månader sedan #1013325 av Encingnerius
Jag ser inte kopplingen där men ok.
Mer
6 år 3 månader sedan #1013363 av Nissegossen
Prästen är av samma kynne som jag och vi har kul ihop när vi pratar, det är mest han som är talför, men även jag kan prestera på den punkten, samt att han är generös, måste sägas. Ibland tar jag mig till affärerna och handlar på ett konditori varsin räkmacka. Han uppskattar även maten jag bjuder på någon gång.

Hade min ssk före honom en dag och jag bjöd min ssk en fisk och skaldjurssoppa, vilket min ssk var klentrogen när jag serverade den om den var god. Han smakade den och åt den med god aptit, sedan sade han, Nisse var har du lärt dig att laga så god mat? Svaret var autodidakt, självlärd och därefter slevade sig min kp igenom soppan och den var ju god.

Har lärt mig om att göra kryddningen efter personen som äter maten och det måste jag veta vad för slags mat jag skall göra inför den gästen, det är en special jag har att göra efter gästens önskan av kryddning på maten. Kryddorna perfekt för gästen gör att de jag känner får mat efter sin person

Finns numera här viska.richardhandl.com/index.php Viska 3.1 om schizofreni forum
Mer
6 år 3 månader sedan #1015394 av Fragile80
Jag har världens bästa KP
Mer
6 år 3 månader sedan #1015399 av Encingnerius

Fragile80 skrev: Jag har världens bästa KP


:tummenupp.