Varför kan ingen erkänna övervakningen som sker av polisen och psykiatrin?

Mer
5 år 7 månader sedan #1091993 av Geta
Är det personer med schizofreni som skriver på Flashback?
Mer
5 år 7 månader sedan #1091994 av Crusader

Geta skrev: Är det personer med schizofreni som skriver på Flashback?


Både JA och NEJ.

Är väldigt bra för man får ett intryck av både den "sjukes" och den "friskas" betraktelsesätt. Vilket är en bra syn för oss alla och vi kanske går "smartare" ur diskussionen.




Lux Omnia Vincit. In Lumine Tuo Videbimus Lumen. Amor Vincit Omnia Et Nos Cedamus Amori.
Mer
5 år 7 månader sedan #1092015 av Crusader
Usch många "Trolls" på religions forumet på Flashback så :

VARNING




Lux Omnia Vincit. In Lumine Tuo Videbimus Lumen. Amor Vincit Omnia Et Nos Cedamus Amori.
Mer
5 år 7 månader sedan #1092029 av Crusader
Lätt triggade är dom också. För er som "retar" sig på mig så kan jag säga att det tog bara 5 minuter för att klientelet på Flashback skulle känna detsamma. Och det är inte frågan om några "vänskapliga" betraktelsesätt på Flashbackforumet ,som här på Viska LOL




Lux Omnia Vincit. In Lumine Tuo Videbimus Lumen. Amor Vincit Omnia Et Nos Cedamus Amori.
Mer
5 år 7 månader sedan #1092055 av Crusader
Min Subjektiva recension av Flashback forumet ( Bara en dagars användning, jag har bara läst i några år men aldrig varit en aktiv trådskapare )

Vill du bolla ideer och "kriga" med folk så är Flashback just för dig.

Vill du ha svar på dina "krämpor" av erfarna människor utan massa "jidder" så är Viska just för dig.

Mitt råd häng på båda för då kan ni få realistiska svar ( Viska för detta ), kriga ( vilket jag gillar, flashback e det som gäller för detta) , förstärkning av era vaneföreställningar ( gråt lite på flashback ), träffa människor med erfarenhet och slippa alla "filters" ( Då är det Viska som gäller ).

Hoppas ni blev klokare av denna recension, jag blev det inte. ( lol )




Lux Omnia Vincit. In Lumine Tuo Videbimus Lumen. Amor Vincit Omnia Et Nos Cedamus Amori.
Mer
5 år 7 månader sedan #1092130 av Crusader
På flashback forumet så "jäser" dom min mani, och dom får sig själva att framstå som infantila , vilket triggar igång mig ännu mer .

Uch tog mig 5 minuter att skriva detta pga alla öl jag "hällt" i mig. Min fysiska kropp ( Fingrar när jag använder mitt tangentbord ) Jag är Compos Mentis , men min fysiska kropp pga alkohol kollapsar denna mentalitet.

Men men ,Jag har ett lock med Stockholm 7,2% och jag ska försöka annihilera detta .... Hahahaha

Jupp vi ska ge dom satans Flashbackforums användarna en tankeställare.... Dom kan inte jiddra med oss "Crusader" vare sig vi är shitfaced eller helt normal.

Hahaha spillde öl o skit när vi skrev detta , för vi e shitfaced men nåde er om ni tror att vi är blablabla hhahahhaa

Fuck u all , jag är ingen rasist för jag hatar er alla lika mycket. Hahahahah oooppsss lagen om karma an shit ...

hahaha

Uff ska be en fuckin bön om våran syn på er och allt annatt ( Charlie2 , är en jävla fjolla som knaprat kvinnligt könshormon, därför drar vi i hans "bitchtits" och frågar han om han vill ligga ) Hahahahaha.

Hahahaa mmmm sååå oss "Crusader" säger kom bara o fucka all shit o Charlie2 jag blbla din fjolliga vill du ligga . Hajhahajk

Mmmmm

så härligt

*tar på oss boxhandskarna och studsar runt* Who wanna a piece of us hahahaha fuck u .

shit wtf vi är shitfaced men vi kan seeeee !!!

Vi är akllt fu vi ser er spela rolll fatta ni !!

Hahabhhha sdå e det från oss som Gudsfruktiga varlser och eran syn . Fuck al,ll




Lux Omnia Vincit. In Lumine Tuo Videbimus Lumen. Amor Vincit Omnia Et Nos Cedamus Amori.