Byte utav "psykiater" ledde till katastrof

Mer
5 år 7 månader sedan #1093785 av markusbmcake
En katastrof har inträffat som jag behöver din hjälp med. Min gamla "psykiater" Jonas Forssman slutade på den avdelning på Huddinge jag måste gå till, och istället har en som heter Tomas Kark (må Allah låta honom brinna i evigt helvete) anmodats. Jag såg direkt på honom att det var något fel, grå fettig hy, kallsvettigt handslag, inget ljus i ansiktet.
Under samtalet frågade han, om det bar någon specifik signifikans att jag bar militäroveraller. Jag sa att de är billiga och slitstarka och att jag bär overaller eftersom det utvidgar auran att inte ha någon linje som störs utav tryck ifrån t.ex. skärp. Informationen har jag fått ifrån Världsbyggarnas bedrägeri utav Juri Lina där det beskrivs, precis som Profet Muhammad sa, att man ska ha ett klädesplagg med ett tyg i ett stycke. Sedan så förklarar jag att jag hade vanföreställningar mycket pga. att jag inte hade några glasögon och att jag därför kunde fortsätta fantisera om att människor tittade på mig eller pratade om mig. Jag tog även upp ett exempel att min pappa hade haft ljudhallucinationer när han inte hade glasögon i skolan fastän han såg dåligt. Då sa denna psykopat, som förtjänar att få halsen avskuren; så om du tar av dig glasögonen nu så blir du känd. Jag var tyst och kunde först inte fatta hur någon kunde fälla en så djävla dum kommentar. Men förklaringen kom i slutet utav samtalet, att denna svartmamba demon bara ville hitta något för att tortera mig med. Han frågade i slutet om det var något han kunde göra för mig, jag sa att han kan tänka på att sänka dosen. Han sa då "höja snarare". Varför då? undrade jag. "Du är fortfarande psykotisk och har för mycket tankar". Jag hade tidigare under samtalet sagt att jag stördes utav att jag nästan inte hörde mina egna tankar och att det kanske kunde bero på cisordinolet. Jag frågade vad under samtalet jag sagt som varit psykotiskt. Då sa den djävuln (må Allah låta honom brinna i evigt helvete): "du tror att overaller utvidgar auran".
Jag hånskrattade och sa att jag hoppas det är sista gånger jag ser honom, jag kommer byta doktor.

Vi ska nu skriva en anmälan till Socialstyrelsen och ansvarsnämnden och även göra en polisanmälan för mordförsök. Vi behöver din hjälp med detta. Skriv era reflektioner och tankar om vad man kan göra mer.
Mer
5 år 7 månader sedan #1093805 av Geta
Vad är det som är katastrof med ny läkare?
Mer
5 år 7 månader sedan #1093814 av memphis
Man kan väl be om en annan läkare om man inte gillar den man får? Tror man får byta en gång iaf.
Mer
5 år 7 månader sedan #1093835 av Admin1
Tror inte det är någon idé att anmäla sådant. Att höja antipsykotikadosen förekommer vid försämring. Ta det lugnt och tänk efter ett par veckor.