Mentalsjukhus och Nurse Ratched.?

Mer
5 år 6 månader sedan #1105446 av Geta
Det bästa med att vara inlagd inom psykiatrin har varit maten- att man fått flera lagade mål mat per dag.
Vi kommer från helt olika samhällsklasser och uppskattar olika saker är helt klart.
Mer
5 år 6 månader sedan - 5 år 6 månader sedan #1105447 av charlie2
fascistiska miljöer är dessa ingen vanlig person vill vara där.
gruppboenden har ersatt dessa platser.:dans :vagen
Last edit: 5 år 6 månader sedan by charlie2.
Mer
5 år 6 månader sedan #1105458 av MsTibbs
Om du säger det är lika illa att bo i mentalsjukhus som i utrotningsläger, så trampar du på alla dem vars släkt dräptes!
Mer
5 år 6 månader sedan - 5 år 6 månader sedan #1105471 av Nissegossen
Blandat manligt kvinnligt, klart att sex förekom.

Läkare är väldigt kollegiala gör du då något med läkaren oavsett vad, blir du antagligen flyttad från den läkaren har du det i bagaget och kommer till en annan läkare kanske du inte överlever.

Också läkare har gränser och ingen märker det, men du är död.

Finns numera här viska.richardhandl.com/index.php Viska 3.1 om schizofreni forum
Last edit: 5 år 6 månader sedan by Nissegossen.
Mer
5 år 6 månader sedan #1105473 av wasp
Själv slapp jag åka till mentalsjukhus. Hörde överläkaren säga mitt förnamn och han bara äter och sover. Ingen transport norrut här inte. Förstod att han menade Bollnäs som var min regions mentalsjukhus!
Mer
5 år 6 månader sedan #1105517 av krokus
Igår såg jag på Uppdrag granskning på svt-play, där det handlade om en patient med dubbeldiagnos, dvs missbruk och anorexia. Hon fick inte den vården hon behövde!

Det skulle vara bra om socialtjänsten, missbruksvården och psykiatrin sammarbetade, vilket de knappt gör. :?