Min bild av sluten psykiatrin?

Mer
5 år 4 månader sedan - 4 år 10 månader sedan #1118281 av charlie2
här är min bild av sluten psykiatrin man skall aldrig skriva in sig själv på psykiatrin är mycket bättre att ha kontakt med öppen vården i stället.

sluten psykiatrin är hemska platser att vistas i och inte alls några trevliga miljöer.
är mycket bättre att ha kontakt med öppen vården.folk är våldsamma inne på sluten vården.
Man skall aldrig skriva in sig själv där aldrig i livet bättre med öppen vården.

demokrati inom sluten vården är bara att glömma bort man har inget att säga till om där alls personalen som jobbar där är stenhårda.



vill man veta hur det är inom sluten vården så bör man se denna film så är det som i filmen.

inom sluten psykiatrin så är folk våldsamma och slåss och bråkar och håller på.
Last edit: 4 år 10 månader sedan by Admin1.
Mer
5 år 4 månader sedan #1118290 av krokus
Filmerna som du skriver om utspelar sig ju inte i nutid. Lobotomi förekommer inte längre.
Mer
5 år 4 månader sedan #1118292 av Geta
charlie2 är dåligt uppdaterad. Han verkar inte följa med i nyhetsflödet.
Mer
5 år 4 månader sedan - 4 år 10 månader sedan #1118295 av charlie2
Googla denna här:
capsulotomy brain surgery



Last edit: 4 år 10 månader sedan by Admin1.
Mer
5 år 4 månader sedan #1118304 av krokus
När jag har varit inlagd har de flesta patienter varit lugna. Nån gång var det en som tog min Festis, trots att jag hade skrivit mitt namn på den. En annan gång delade jag rum med en patient som onanerade under natten.

Småsaker helt enkelt. Men jag kanske har haft tur. Jag kanske har hamnat på avdelningar där patienterna proppas fulla med Zyprexa, så att avdelningen kan komma undan med att servera äcklig mat (ärtsoppa och sånt). Med andra ord, patienterna är så hungriga att de skiter i om maten består av bajs och spyor.
Mer
5 år 4 månader sedan #1118305 av charlie2
man skall aldrig skriva in sig frivilligt det är psyket är inga trevliga platser det.
folk där är våldsamma och slåss och bråkar.